خبرنگاران منبع موثقی برای مردم هستند
کد خبر: 4078550
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

خبرنگاران منبع موثقی برای مردم هستند

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه خبرنگاران موثق‌ترین منبع برای مردم هستند، گفت: خبرنگاران در همه رویدادها مرجع هستند و در این راه باید توجه داشته باشند که اخبار واقعی، صحیح، آسان و به دور از پیچیدگی را منتشر کنند.

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز، ۲۵ مردادماه در آیین بزرگداشت روز خبرنگار ضمن تسلیت ایام سوگوای امام حسین(ع) و گرامیداشت روز خبرنگار، بیان کرد: رسانه‌ها تأثیر بزرگی بر جریان‌هایی دارند و در دو رویداد مهم در استان یعنی در دوران کرونا و سیل عملکرد خوبی داشتند که قابل تقدیر است.

وی به سیاه نمایی‌هایی که در جریان سیل در استان به وجود آمده بود اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها در این ایام با اقدامات خوب مردم را آرام کردند؛ در حالی که گروهی به دنبال ایجاد احساس نامنی در جامعه بودند، اقدامات خبرنگاران مانع این کار شد.

سردار نظری با بیان اینکه تعهد خبرنگاران به مسئولیت خود جای تقدیر دارد، به سخن مقام معظم رهبری در خصوص رسالت خبرنگاران اشاره کرد و گفت: ملت و مردم خبرنگاران را دنبال می‌کنند و خبرنگاران مورد وثوق‌ترین منبع برای مردم هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان با بیان اینکه یک خبرنگار با هنر خود می‌تواند به تنهایی کار یک لشکر را انجام ‌دهد، گفت: خبرنگاران در همه رویدادها مرجع هستند و در این راه باید توجه داشته باشند که اخبار واقعی، صحیح، آسان و به دور از پیچیدگی را منتشر کنند.

وی ضمن تشکر ویژه از اقدامات خبرنگاران در دوران کرونا و با بیان اینکه اگر اقدامات رسانه‌ها و روشنگری‌های آن‌ها نبود دشمنان سبب تنش‌هایی در جامعه می‌شدند؛ به تقارن روز خبرنگار و ایام عزاداری امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: بزرگ‌ترین تبیین‌گر حضرت زینب(س) بود و ما باید با الگو‌گیری از ایشان در عرصه جهاد کار انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha