پوشش مستقیم مراسم عاشورای عراق از شبکه ماهواره‌ای کربلا
کد خبر: 4077015
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

پوشش مستقیم مراسم عاشورای عراق از شبکه ماهواره‌ای کربلا

مدیریت گروه شبکه ماهواره‌ای کربلا از برنامه جامع خود برای پوشش مستقیم مراسم عاشورا خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حسینی، مهندس حیدر جلوخان، سرپرست گروه شبکه‌های ماهواره‌ای کربلا از آمادگی کامل این گروه برای پوشش مراسم عاشورا خبر داد.

وی تصریح کرد: این پوشش تلویزیونی مستقیم شامل پخش مراسم قرائت مقتل و مراسم «رکضة طویرج» (عزاداری خاص منطقه طویرج) و همچنین مراسم لیلة الوحشه (شام غریبان) است.

به گفته جلوخان پخش زنده در قالب پخش تلویزیونی کامل و همچنین انتشار در دیگر پلتفرم‌ها اعم از وب‌سایت و دیگر شبکه‌های اجتماعی خواهد بود.

وی افزود: «مدیریت این گروه سازوکار ویژه‌ای را برای پخش مراسم «رکضه طویرج» راه‌اندازی کرده است، در این سازوکار این مراسم عزاداری به دلیل ویژگی‌های خاص آن (حرکت سریع عزاداران) با استفاده از 28 دوربین متحرک و ثابت به علاوه چندین پهپاد مخصوص، پوشش داده می‌شود و به طور مستقیم برای علاقه‌مندان در سراسر جهان پخش می‌شود.

به گفته جلوخان، مراسم رکضه طویرج از محل آغاز آن در پل السلام تا پایان آن در حرم حضرت عباس (ع) به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

گروه شبکه‌های ماهواره‌ای کربلا پیشتاز پوشش مستقیم مراسم ویژه عاشورا بوده و از ابتدای تأسیس خود در 14 سال پیش تاکنون مراسم عزاداری روز عاشورای حسینی را به صورت مستقیم برای علاقه‌مندان پوشش و انتشار داده است.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک زیر مراسم عاشورای عراق را به طور مستقیم مشاهده کنند.

https://www.karbala-tv.iq/live.php

انتهای پیام
captcha