پیام استاندار لرستان به مناسبت روز خبرنگار
کد خبر: 4076905
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳

پیام استاندار لرستان به مناسبت روز خبرنگار

استاندار لرستان به مناسبت روز خبرنگار و تقارن آن با سالروز شهادت امام حسین(ع) پیامی صادر کرد.

پیام استاندار  لرستان به مناسبت روز خبرنگاربه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان به مناسبت هفدهم مرداد روز خبرنگار و تقارن آن با سالروز شهادت سالار کربلا پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

«بسمه تعالی

کل یوم عاشورا، کل ارض کربلا

روز خبرنگار امسال مصادف با عاشورای حسینی است و چه متعالی تقارنی

عاشورا و حرکت عظیم سیدالشهدا، رسانه‌ای الهی است که ملکوتی‌ترین پیام را در امتداد زمان منتقل می‌کند و پیام‌رسان این واقعه‌ کبریایی یعنی «عقیله‌ بنی هاشم» زینب کبری(س) پیام کربلا را با وجود سیل تحریف‌ها به تمام و کمال و صحیح و مفهوم، به پهنای ابدیت منتقل و وسعت بخشید.

آری: گرچه پرستاران مفتخرند به اینکه روزشان به زینت نام «زینب کبری» آراسته است اما اگر خبرنگاران نیز ادعای زینبی بودن داشته باشند، سخن به گزافه نگفته بلکه زیبا گفته‌اند.

۱۷ مرداد، سالروز شهادت، شهید محمود صارمی خبرنگاری از دیار لرستان است و روز خبرنگار بدین سبب برای فعالان عرصه رسانه در لرستان خاص‌تر می‌شود.

خبرنگاری کاری صعب و امری لطیف و دقیق است که هم ذکاوت می‌خواهد و هم وجود خبرنگار می‌بایست به کمالات اخلاقی آراسته باشد، خبرنگاری جمع بین: ذکاوت، شجاعت، صداقت و انصاف است.

اینجانب ضمن خداقوت به همه اهالی رسانه و تلاشگران عرصه آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی، امیدوارم به برکت این ایام، رسانه‌های ما ذیل مفاهیم درخشانی همچون: روشنگری، تبین‌گری و مطالبه‌گری صادقانه در راستای ساختن لرستانی آباد و در خور بزرگی مردمانش در حرکتی مستدام و متعالی باشند.»

انتهای پیام
captcha