خبرنگاران؛ طلایه‌داران راستی و حقیقت
کد خبر: 4076900
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷

خبرنگاران؛ طلایه‌داران راستی و حقیقت

استاندار مرکزی طی پیامی ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به خبرنگاران و تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی در استان تبریک گفت و افزود: خبرنگاران به عنوان طلایه‌داران راستی و حقیقت، رسالت خطیر بصیرت‌افزایی را بر عهده دارند.

پیام  مخلص الائمه، استاندار مرکزی به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش ایکنا از ستان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، طی پیامی 17 مرداد، سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار را به جامعه رسانه‌ای استان تبریک گفت. متن پیام بدین شرح منتشر می‌شود.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

تلاقی عاشورای حسینی و روز خبرنگار؛ تداعی‌گر حماسه آفرینی حضرت زینب(س) و امام سجاد (ع) به عنوان راویان و پیام آوران عاشورا و احیاکنندگان نهضت حسینی است.

خبرنگاران به عنوان طلایه‌داران راستی و حقیقت، رسالت خطیر اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی را بر عهده دارند و به یاری قلم‌های صادق و توانای خود، می‌توانند موجبات تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم آورند.

اینجانب با تسلیت عاشورای حسینی و بزرگداشت ماه ایثار و فداکاری و شهادت، یاد شهدای اصحاب رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی را گرامی می‌دارم؛ از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی به‌ویژه در استان مرکزی تقدیر و تشکر کرده، برای همه این عزیزان سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون در مسیر ایفای رسالت خطیرشان مسئلت دارم».

انتهای پیام
captcha