اجرای طرح «پاکبانان محرم» در ارومیه
کد خبر: 4076366
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

اجرای طرح «پاکبانان محرم» در ارومیه

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: هم‌زمان با تاسوعا و عاشورای حسینی برای چهارمین سال متوالی طرح «پاک‌بانان محرم» اجرا می‌شود.

اجرای طرح «پاکبانان محرم» در ارومیهبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه، هادی بصاری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه اظهار کرد: هم‌زمان با تاسوعا و عاشورای حسینی برای چهارمین سال متوالی طرح «پاک‌بانان محرم» اجرا می‌شود.

وی افزود: این یک طرح اجتماعی و فرهنگی است که طی سه سال گذشته به همت سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه برگزار شد و نتایج مثبت زیادی را داشته است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه ادامه داد: این اقدام فرهنگی در راستای پاک‌سازی مسیر عزادارن حسینی، حرکتی ارزشمند و قابل تقدیر است که با همکاری و حمایت مردم برای چندین سال متوالی انجام شده است.

وی عنوان کرد: در این روزهای معنوی از تمام شهروندان ارومیه درخواست می‌شود که حواسشان بیشتر به پاک‌بانان شهرمان باشد و در پاک نگهداشتن شهر یاریگر ما باشند.

بصاری گفت: شهروندان از انداختن ماسک و ریختن لیوان‌ها و ظروف یک بار مصرف در سطح معابر شهری برای داشتن شهری پاکیزه اجتناب کنند و این را به خاطر داشته باشیم پاک‌بانان شهرمان این روزها علاوه بر انجام وظایف روزانه خود در بین هیئت‌های عزاداری نیز فعالیت می‌کنند.

 

 

انتهای پیام
captcha