فعالیت پایگاه‌های انتقال خون البرز در تاسوعا و عاشورای حسینی
کد خبر: 4076321
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

فعالیت پایگاه‌های انتقال خون البرز در تاسوعا و عاشورای حسینی

معاون فنی اداره‌کل انتقال خون البرز گفت: پایگاه‌های انتقال خون در روزهای تاسوعا و عاشورا آماده خونگیری از مردم و عزاداران حسینی در استان البرز هستند.

اهدای خون تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی انتقال خون البرز، پریسا کابلی، معاون فنی اداره‌کل انتقال خون البرز، اظهار کرد: مراکز اهدای خون در روزهای ۱۶ و ۱۷ مردادماه در مراکز اهدای خون گلشهر، توحید و مهربانوی کرج از ساعت 8 تا ۱۷ فعال هستند.

وی افزود: با توجه به افزایش مراجعات در تعطیلات پیش‌رو(تاسوعا و عاشورای حسینی) و جلوگیری از ازدحام مراجعین، اهداکنندگان خون می‌توانند در روزهای آتی تا اربعین سالار شهیدان برای اهدای خون مراجعه کنند.

کابلی گفت: داوطلبان اهدای خون می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه نوبت‌دهی به آدرس http://nobatdehi.ibto.ir زمان خلوت‌تری را برای اهدای خون و ادای نذر خود انتخاب و با نظم بیشتری اقدام به اهدا کنند.

این مسئول بیان کرد: پویش «نجات جان یک انسان نذر امسال من» از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر در مراکز انتقال خون استان البرز در حال برگزاری است و پذیرای نذر خون و پلاکت فرزیس توسط شهروندان است.

وی یادآور شد: اهداکنندگان خون همیشه در تهیه و تأمین خون و فرآورده‌های خونی یاور انتقال خون هستند که از آن‌ها انتظار داریم با اهدای خون در این ایام یاری‌رسان بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های خونی باشند.

انتهای پیام
captcha