جمهوری یمن باقی خواهد بود
کد خبر: 4075202
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
رئیس شورای عالی سیاسی یمن:

جمهوری یمن باقی خواهد بود

مهدی المشاط در مراسم فارغ‌التحصیلی شماری از نیروهای ارتش یمن ضمن تأکید بر ادامه مقاومت در مقابله با توطئه‌ها و تجاوز خارجی، تأکید کرد: جمهوری یمن استوار خواهد بود و هیچ قدرتی قادر به سرنگونی آن نیست.

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن، در مراسم فارغ‌التحصیلی شماری از نیروهای ارتش یمن، ضمن تمجید از آمادگی نظامی ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور، تأکید کرد: امسال سال پیروزی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه آمادگی، آموزش، شایستگی، آگاهی و بصیرت نیروهای مسلح از موارد بسیار مهم در جنگ و صلح است، از عملکرد برجسته و انضباط مستمر نیروهای مسلح و امنیتی در انجام مسئولیت در قبال تهاجم ائتلاف متجاوز سعودی تمجید کرد.

المشاط با اشاره به اینکه عملکرد عالی و ممتاز نیروهای امنیتی و نظامی همه محاسبات دشمنان را در همه جبهه‌ها نقش بر آب کرد، گفت: به لطف خداوند و هوشیاری و استواری مردم یمن همه توطئه‌های دشمنان ناکام ماند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن متجاوز اکنون ناامید است، تصریح کرد: ما به دنبال به دست آوردن حق آزادی، استقلال و حاکمیت بی‌کم‌وکاست خود هستیم و دلاوری ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ثابت کرد، جمهوری یمن استوار خواهد ماند و هیچ قدرتی قادر به سرنگونی آن نیست.

مهدی المشاط با اشاره بر حق مردم یمن بر بیرون راندن متجاوزان و نیروهای خارجی از این کشور بر تداوم تلاش دولت خود برای بازسازی یمن و تقویت و نوسازی نیروهای مسلح این کشور تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha