احیای فریضتین، برنامه‌های مبنایی و تأثیرگذار را می‌طلبد
کد خبر: 4072287
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴

احیای فریضتین، برنامه‌های مبنایی و تأثیرگذار را می‌طلبد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به اینکه احیای امر به معروف و نهی از منکر به برنامه‌های مبنایی و تأثیرگذار نیاز دارد بر اولویت و اجرای این‌گونه برنامه‌ها در این نهاد تأکید کرد.

احیای فریضتین اجرای برنامه‌های مبنایی و تأثیرگذار را می‌طلبدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا فلاحتی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، روز گذشته، 29 تیرماه در دومین نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر این نهاد اظهار کرد: با توجه به اینکه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره‌کل چندین سال مغفول مانده است، باید در راستای احیای فریضتین، برنامه‌های مختص به این اداره تعریف، برنامه ریزی و عملیاتی شود تا در حد توان گره ذهنی‌های پیش آمده را باز کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه حجم عظیمی از جامعه هدف اداره‌کل و عموم مردم از امکانات مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی استان استفاده می‌کنند، بهترین افراد مؤثر برای توسعه و ترویج عفاف و حجاب مربیان ورزشی این مجموعه‌ها هستند که باید با آموزش آنان از طریق صاحب‌نظران و مشاوران این حوزه، بهترین بهره را در جهت توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه برداریم.

فلاحتی با اشاره به اینکه برای احیای امر به معروف و نهی از منکر نیاز به برنامه‌های مبنایی و تأثیرگذار داریم، بیان کرد: این‌گونه برنامه‌ها باید در دستور کار کمیته‌های عفاف و حجاب و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل قرار گیرد.

یادآور می‌شود در ادامه مباحثی از سوی هریک از اعضا مطرح شد و مواردی از جمله برگزاری مسابقه کتابخوانی دختران آفتاب و برگزاری دوره آموزشی عفاف و حجاب ویژه کارمندان و جامعه هدف مورد تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha