نرم‌افزار قرآنی- حدیثی «المصطفی» ویژه گوشی‌های همراه تولید شد
کد خبر: 4069431
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷

نرم‌افزار قرآنی- حدیثی «المصطفی» ویژه گوشی‌های همراه تولید شد

مدیر منطقه‌ای جامعة المصطفی(ص) در ترکیه و قبرس از تولید نرم‌افزار قرآنی – حدیثی ویژه گوشی‌های همراه با عنوان «المصطفی» خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدوحید کاشانی، عضو هیئت علمی جامعة المصطفی(ص) در ترکیه و قبرس

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدوحید کاشانی، عضو هیئت علمی و مدیر منطقه‌ای جامعة المصطفی(ص) در ترکیه و قبرس در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا پیرامون این نرم افزار گفت: این نرم افزار به کوشش نمایندگی جامعةالمصطفی در ترکیه با بهره‌گیری از مجموعه 4 کتاب شریف، مهم و منبع اصلی مکتب اهل‌بیت(ع) تولید شده است.

وی افزود: بدون شک یکی از نیازهای مهم در عصر ارتباطات که در آن به سر می‌بریم، انتقال آموزه‌های مکتب اهل‌بیت(ع) به مخاطبان و علاقمندان با استفاده از تکنولوژی‌های نوین است. از این رو نمایندگی جامعةالمصطفی در ترکیه تصمیم گرفت با طراحی و تولید نرم‌افزار حاضر ویژه گوشی‌های همراه، گامی در جهت ترویج و تبلیغ مکتب اهل‌بیت(ع) بردارد.

نرم‌افزار قرآنی–حدیثی«المصطفی»ویژه گوشی‌های همراه تولید شد

استاد جامعةالمصطفی العالمیه با اشاره به منابع اصلی این نرم افزار ویژه تلفن همراه، ادامه داد: «قرآن کریم»، «نهج البلاغه»، «صحیفه سجادیّه» و«مفاتیح الجنان» منابع اصلی این نرم افزار را تشکیل می‌دهند به طوری‌که در هر بخش، متن عربی و ترکی‌ استانبولی منابع قرار داده شده و همچنین صدا گذاری و قرائت متون به زبان عربی و ترکی استانبولی انجام گرفته است.

کاشانی بیان کرد: امکان قرائت و مطالعه کتاب‌ها در این نرم افزار به زبان عربی و ترکی‌ استانبولی فراهم شده و کاربران علاوه بر قرائت، امکان گوش دادن به محتوای این نرم افزار را دارند.

وی گفت: در این نرم افزار در بخش متون از اساتید و شخصیت‌های علمی ممتازی بهره برده‌ایم که از جمله می‌توان به؛ «قرآن کریم و ترجمه آن، استاد مرتضی ترابی»، «فرمایشات امام علی(ع)، نهج البلاغه، استاد قدری چلیک»، «دعاهای امام زین‌العابدین(ع)، صحیفه سجادیّه؛ استاد سیدسجاد حسینی(کاراکوش)» و «ادعیه مفاتیح الجنان، استاد موسی آیدین» اشاره کرد.

عضو هیئت علمی جامعةالمصطفی العالمیه در پایان با بیان اینکه تولید این نرم افزار یکسال به طول انجامیده و قابلیت به روزرسانی دارد، افزود: کاربران و علاقه‌مندان می‌توانند به منظور تهیه نرم‌‌افزار و آشنایی بیشتر با قابلیت‌‌ها و امکانات آن به نشانی اینترنتی زیر مراجعه کنند؛

https://play.google.com/stor/apps/details?id=tr.elmustafa.application.elmustafa

 

انتهای پیام
captcha