آزمون پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران ۱۷ تیرماه برگزار می‌شود
کد خبر: 4068565
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲

آزمون پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران ۱۷ تیرماه برگزار می‌شود

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران از زمان برگزاری آزمون پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در ۱۷ تیرماه ۱۴۰۱ خبر داد. 

حسینعلی تهرانی به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوزه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینعلی تهرانی، معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: با توجه به پایان زمان پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در سال تحصیلی جدید ۱۴۰۲ـ۱۴۰۱، آزمون پذیرش این دوره در ۱۷ تیرماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این آزمون امسال با توجه به واکسیناسیون همگانی و گذر از پیک شیوع کرونا به صورت حضوری و در سراسر کشور برگزار می‌شود، افزود: زمان برگزاری آزمون ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۷ تیرماه ۱۴۰۱ خواهد بود و در بخشی از آزمون نیز استعدادسنجی از شرکت کنندگان مورد توجه قرار گرفته است.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: متقاضیان تحصیل در حوزه‌های علمیه خواهران از ۱۳ تا ۱۶ تیرماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به سامانه پذیرش حوزه خواهران و یا مدارس علمیه سراسر کشور، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

وی زمان اعلام نتایج نهایی آزمون پذیرش را پایان روز ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱ اعلام کرد و گفت: به محض اعلام نتایج آزمون، پذیرفته شدگان وارد مرحله مصاحبه خواهند شد و از ۲۵ تیر تا ۱۵ مرداد ماه سال جاری نیز برای انجام مصاحبه تعیین شده است.

تهرانی با بیان اینکه امسال مصاحبه‌ها کیفی تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد تا افراد شایسته و توانمند دقیق‌تر شناسایی شوند، یادآوری کرد: امسال مسائلی همچون اخلاق، اعتقادات، روحیات شخصی و اجتماعی، خانواده، تفکرات سیاسی و اطلاعات عمومی افراد در مصاحبه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی افزود: نتیجه نهایی پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران ۵ شهریورماه ۱۴۰۱ مشخص می‌شود و از ۱۰ تا ۱۵ شهریورماه با اختصاص کدهای طلبگی به پذیرفته شدگان، پرونده پذیرش بسته شده و ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۱ نیز سال تحصیلی جدید آغاز خواهد شد.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران در پایان بیان کرد: امسال با توجه به رایزنی و جلساتی که با مرکز نشر هاجر داشتیم، کتب درسی قبل از آغاز سال تحصیلی ارسال و به دست طلاب و اساتید در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha