تجلیل از آیات عظام سبحانی و مصباح در جشنواره پاسخ برتر
کد خبر: 4068563
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹

تجلیل از آیات عظام سبحانی و مصباح در جشنواره پاسخ برتر

اختتامیه اولین جشنواره پاسخ برتر همراه با تحلیل از شخصیت علمی حضرت آیت‌الله سبحانی و مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی برگزار شد. 

جشواره  پاسخ برتر به گزارش ایکنا به نقل از مرکز خبر حوزه، مراسم اختتامیه اولین جشنواره پاسخ برتر و تجلیل از فعالان عرصه پاسخگویی به شبهات، 13 تیر با حضور برگزیدگان، مدیران حوزه، اساتید، پژوهشگران و هنرمندان حوزوی با سخنرانی آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در سالن امین ساختمان دارالاویه قم برگزار شد.

جشنواره پاسخ برتر از حجج اسلام والمسلمین نجم‌الدین مروجی طبسی به عنوان استاد فعال در زمینه مقابله با فرق ضالّه، محمدی شاهرودی به عنوان پاسخگوی فعال در رسانه و سید محمدحسین راجی به عنوان فعالیت موثر در تبیین گفتمان انقلاب اسلامی تجلیل کرد.

در این جشنواره همچنین از مرکز ملی پاسخگویی به شبهات دینی، واحد مشاوره و پاسخگویی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، واحد پاسخگویی به شبهات آستان قدس رضوی، سایت اسلام کوئیست به عنوان نهادهای فعال در زمینه پاسخگویی به شبهات مورد تقدیر قرار گرفتند.

بخش پایانی تقدیر از نهادها و شخصیت‌های برتر و فعال در عرصه شبهه اختصاص به تجلیل و تکریم از حضرت آیت‌الله سبحانی با سابقه ۷۰ سال پیشگامی در پاسخ به شبهات و آیت‌الله مصباح یزدی با سابقه نیم قرن گفتمان‌سازی اختصاص یافت که با رونمایی از تمثال این دو عالم بزرگ دین همراه بود.

انتهای پیام
captcha