اخطار ستاد امر به معروف به رؤسای ۱۱ دستگاه حاکمیتی
کد خبر: 4068477
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

اخطار ستاد امر به معروف به رؤسای ۱۱ دستگاه حاکمیتی

ستاد امر به معروف و نهی از منکر به رؤسای ۱۱ دستگاه حاکمیتی که ترک فعل کرده و در برداشتن اولین قدم در تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر کوتاهی کرده‌اند، تذکر داد.

ستاد امر به معروف و نهی از منکربه گزارش ایکنا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، سیدمحمدصالح هاشمی گلپایگانی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور طی نامه‌ای در راستای تحقق گشت ارشاد مسئولان به رؤسای ۱۱ دستگاه حاکمیتی که ترک فعل کرده و در برداشتن اولین قدم در تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر کوتاهی کرده‌اند، تذکر داده و مهلتی جهت تحقق این مهم اعلام کرد.

تشکیل شوراهای امربه معروف و نهی از منکر در هر دستگاهی گامی به منظور تحقق اصل هشتم قانون اساسی جهت کاربردی کردن امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در حوزه مردم به مسئولان است.

در میان همه دستگاه‌های دولتی و نهادهای حاکمیتی فقط رؤسای ۱۱ دستگاه علیرغم ابلاغیه‌های لازم در این مورد اهمال کرده و راه ارتباطی امر به معروف و نهی از منکر بین مسئولان و مردم را برقرار نکرده‌اند.

در رأس این دستگاه‌ها وزارت گردشگری و صنایع دستی، سازمان صدا و سیما و دانشگاه ازاد اسلامی قرار دارد؛ در حالیکه این دستگاه‌ها بیشتر از بقیه به تقویت و نهادینه شدن امربه معروف و نهی از منکر نیاز دارند.

متأسفانه بی‌توجهی و اهمال رؤسای این دستگاه‌ها به فریضه امر به معروف و نهی از منکر باعث خسران فرهنگی در جامعه می‌شود.

انتهای پیام
captcha