فراخوان گروه جهادی شهدای باغ فیض برای کمک به زلزله‌زدگان
کد خبر: 4068153
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

فراخوان گروه جهادی شهدای باغ فیض برای کمک به زلزله‌زدگان

گروه جهادی شهدای باغ فیض منطقه 5 تهران برای کمک به زلزله‌زدگان استان هرمزگان اعلام فراخوان داد.

زلزله‌زدگانبه گزارش ایکنا، گروه جهادی شهدای باغ فیض برای کمک فوری به زلزله‌زدگان استان هرمزگان و ارسال اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان این استان، از جهادگران و شهروندان خواست تا کمک‌های خود در این زمینه را برای ارسال به هرمزگان در اختیار این گروه جهادی قرار دهند.

طبق اعلام مسئولان این گروه جهادی، با توجه به وقوع زلزله در استان هرمزگان و هماهنگی‌های صورت گرفته با بسیج سازندگی و سپاه این استان، فعلا نیازی به اعزام نیروهای جهادگر به منطقه زلزله‌زده نیست.

همچنین، اقلام ضروری که مورد نیاز مردم زلزله‌زده هرمزگان است، شامل مواد غذایی، مواد بهداشتی،‌ -کانکس اسکان موقت و لوازم سرمایشی بوده و جهادگران می‌توانند کمک‌های خود را در چارجوب این اقلام و یا به صورت نقدی در اختیار گروه جهادی شهدای باغ فیض قرار دهند.

علاقه‌مندان برای کمک به هموطنان زلزله‌زده استان هرمزگان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای تامین اقلام اعلام شده به شماره کارت گروه جهادی شهدای باغ فیض واریز کرده و چنانچه قصد اعطای اقلام مورد نظر را دارند، می‌توانند به پایگاه بسیج شهید علی ناطق مسجد جامع باغ فیض تحویل دهند تا هرچه سریع‌تر برای زلزله‌زدگان ارسال شود.

انتهای پیام
captcha