آمادگی مقاومت برای درهم شکستن دشمن در جنگ آینده
کد خبر: 4068122
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶
رئیس شورای سیاسی حزب‌الله بیان کرد:

آمادگی مقاومت برای درهم شکستن دشمن در جنگ آینده

سید ابراهیم امین السید ضمن تأکید بر ضرورت حفظ هوشیاری در برابر توطئه دشمن، بر آمادگی مقاومت برای درهم شکستن دشمن در جنگ آینده تأکید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، سید ابراهیم امین السید، رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان، امروز شنبه، در سخنرانی خود به مناسبت چهلمین سالروز تأسیس حزب‌الله ضمن اشاره به وضعیت کنونی در میدان نبرد، تصریح کرد: نبرد آینده، مقاومت را درهم نخواهد شکست، بلکه هر جنگی در آینده فرصتی برای مقاومت خواهد بود تا دشمنانش را به طور کامل شکست دهد.

وی افزود: اکنون دوران آمریکا و کشورهای مستکبر، خائنان و هم‌پیمانان دشمن نیست، بلکه دوران مقاومت و مجاهدان است.

رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان در ادامه افزود: آنچه دشمنان درباره مقاومت می‌نویسند و می‌گویند، تصادفی نیست، بلکه یک طرح برنامه‌ریزی‌ شده است.

وی تصریح کرد: اینجا [دره بقاع] آغاز پایان رژیم صهیونیستی بود. مقاومت از این مکان آغاز شد و حرکت خود را از ژرفای اسلام و انقلاب اسلامی، از تعالیم امام خمینی(ره) و از دل چالش‌ها آغاز کرد؛ ما از ابتدای تأسیس تا به این لحظه آرام نبوده‌ایم و از چالش‌های بزرگی از جمله، حمله صهیونیست‌ها و فتنه بزرگ سوریه گذشته‌ایم و در چهل سال گذشته همواره در حال مقاومت و مقابله با توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان بودیم.

السید در پایان سخنان خود تأکید کرد: آنان که به مقاومت نپیوسته‌اند، منتظر فرصت عملی و واقع‌بینانه برای پذیرش این مسئولیت و سهیم شدن در جهاد و شهادت با برادرانشان هستند. به‌رغم حمایت‌ها و حفاظت‌های بین‌المللی، مادی، سیاسی و رسانه‌ای از دشمن، اما آن‌ها امروز به خطری وجودی اذعان می‌کنند که اسرائیل را تهدید می‌کند.

انتهای پیام
captcha