مرکز اسناد و کتابخانه ملی در عرصه جهاد تبیین ایفای نقش کند
کد خبر: 4067762
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴

مرکز اسناد و کتابخانه ملی در عرصه جهاد تبیین ایفای نقش کند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد گفت: مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بسیار غنی بویژه در حوزه اسناد، در عرصه جهاد تبیین نقش بسزایی ایفا کند.

مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی یزد با مدیرکل صدا و سیما دیدار کردبه گزارش ایکنا از یزد، سعید زارع، مدیرکل مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد، 9 تیرماه در دیدار با امیراحمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با تبیین جایگاه این مرکز در استان و مأموریت‌های محوله اظهار کرد: لازم است در موضوعات مختلف زمینه‌های همکاری و مشارکت با صدا و سیما بین کارشناسان دو مجموعه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و در قالب تفاهم‌نامه‌ای تنظیم شود.

امیراحمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان یزد نیز در این دیدار با اشاره به تعاملات و همکاری‌های قبلی صدا و سیما با این سازمان اظهار امیدواری کرد: در دوره جدید از ظرفیت‌های موجود سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد در حوزه تولید محتوا برای صدا و سیما و اجرای برنامه‌های مشارکتی به منظور ارتقا سطح کمی و کیفی این مرکز استفاده شود.

وی با تأکید بر برگزاری نشست‌ها و همایش‌هایی در حوزه مأموریت سازمان با فرهیختگان ادامه داد: مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بسیار غنی خود به خصوص در حوزه اسناد در عرصه جهاد تبیین و مدیریت حوزه فرهنگ و مناسبت‌های استان نقش بسزایی ایفا کند. 

یادآور می‌شود در این نشست مقرر شد جلسه‌ای با حضور کارشناسان هر دو مجموعه برگزار و زمینه بررسی و احصا اشتراکات و همکاری‌های متقابل در حوزه بهره‌برداری از اسناد و مصاحبه‌های تاریخ شفاهی به منظور تولید محتواهای فاخر مورد بررسی قرار گرفته و به صورت تفاهم‌نامه همکاری بین دو مرکز منعقد شود.

انتهای پیام
captcha