نخستین دوره آموزشی هئیت امنا بقاع متبرکه کرمان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4067644
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

نخستین دوره آموزشی هئیت امنا بقاع متبرکه کرمان برگزار شد + عکس

نخستین دوره آموزشی هئیت امنا بقاع متبرکه استان کرمان با حضور مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و هیئت امنا بقاع متبرکه استان در کرمان برگزار شد.

نخستین دوره آموزشی هئیت امنا بقاع متبرکه کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، نخستین دوره آموزشی هئیت امنا بقاع متبرکه استان کرمان با حضور مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، هیئت امنا بقاع متبرکه استان و مسئولان اداره اوقاف و امور خیریه کرمان، روز گذشته، هشتم تیرماه در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد نوروزپور، مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در این همایش بیان کرد: وقف با محوریت بقاع متبرکه مغفول مانده بنابراین ضرورت دارد هیئت امناء بقاع متبرکه در این زمینه کار کرده و وقف را در بین مردم توسعه دهند. همچنین وقف جمعی اهمیت بسیاری دارد که با برگزاری جلسات و نشست‌ها می‌توان به نتایج خوبی در این زمینه رسید.

وی به برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت: طرح‌های همچون نشاط معنوی، نیازمند کار تخصصی از سوی هیئت امنا برای اجرا است و باید از ظرفیت بقاع متبرکه برای تولیدات مختلف از جمله تولید برق و پنل‌های خورشیدی استفاده کرد.

حجت‌الاسلام علی جلالی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان نیز بر استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه کرمان برای اجرای برنامه‌های متعدد از جمله قرار دوازدهم تاکید کرد و گفت: با کمک خیرین می‌توان این طرح‌ها را به بهترین شکل انجام داد.

در پایان این مراسم از هیئت‌ امنا فعال بقاع متبرکه کرمان با اهدای لوح، تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha