پیشرفت چشمگیر یمن در زمینه ساخت تسلیحات نظامی
کد خبر: 4067600
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
رهبر جنبش انصارالله یمن بیان کرد:

پیشرفت چشمگیر یمن در زمینه ساخت تسلیحات نظامی

رهبر جنبش انصارالله یمن، در دیدار با سران و مردم استان حجه یمن ضمن تأکید بر لزوم همکاری در سطوح امنیتی برای مقابله با دشمن، از پیشرفت چشمگیر در زمینه ساخت تسلیحات نظامی به ویژه موشک و پهپاد خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در ابتدای سخنان خود با اشاره به اینکه یمن در هشتمین سال مقابله با تجاوزهای آمریکا و عربستان سعودی قرار دارد، تصریح کرد: به یاری خداوند ملت ما مرحله‌های سخت و چالش‌های بزرگی را پشت سر گذاشت، به ویژه مردم استان حجه که از روز اول تجاوز با ایثار بسیار که مظهر ارزش‌های دینی است، همواره در میدان حاضر بودند.

بدرالدین الحوثی در ادامه افزود: دشمنان با محاصره می‌خواستند مردم ما را علیه یکدیگر تحریک کنند، با این حال در تمام توطئه‌های خود برای ایجاد فتنه در داخل و جنگ تبلیغاتی شکست خورده و با هوشیاری ملت ما مواجه شدند.

وی با بیان اینکه دشمن بسیاری‌ از مراسم عروسی و بازارهای استان حجه را به خاک و خون کشید، گفت: پایداری و مقاومت ما، دشمن را سرخورده کرد و کشورهای مختلفی در جهان از این مقاومت غافلگیر شده و امروز و با احترام به مردم یمن می‌نگرند.

رهبر جنبش انصارالله یمن بیان کرد: ما راه درازی را پیموده‌ایم و به اذن الهی و اجرای فرمان‌های خداوند، آینده خوبی در انتظار ماست.

به گفته وی، سیاست‌های آمریکا و لابی صهیونیستی بحران‌های بزرگی در کشورهای مختلف ایجاد کرده و به جهان اسلام نیز کشیده شده است.

بدرالدین الحوثی افزود: آمریکا درصدد برافروختن جنگ جدیدی با روسیه و چین بود و جنگ اوکراین نیز نتیجه سیاست‌های جنگ‌افروزانه آمریکا و فتنه‌گری این کشور در جامعه بشری است.

به گفته وی در برابر بحران‌های بین‌المللی و توطئه‌های دشمن ما دو گزینه در پیش داریم: غفلت، بی‌مسئولیتی و ناامیدی که در این صورت بحران‌ ما را در هم خواهد کوبید و یا حرکت بر مبنای ایمان و تکیه و اعتماد به خداوند که در این صورت به سعادت خواهیم رسید.

رهبر انصارالله یمن همچنین تصریح کرد: ما امروز در بعد نظامی، به یاری خداوند نتایج بزرگی را کسب کرده‌ایم که اولین مورد آن جلوگیری از اشغال کامل کشور توسط متجاوزان بود. پیش‌بینی می‌شود که دشمن دوباره برای اشغال کل کشور اقدام کند ازاین‌رو ما باید هوشیار بوده و توانمندی‌های نظامی خود را تقویت کنیم. به لطف خداوند، در توانمندی‌های نظامی به سطحی رسیده‌ایم که بسیاری از کشورهای عربی از آن برخوردار نیستند.

وی افزود: ما موشک‌های بالستیک دوربردی می‌سازیم که برد آن به هر نقطه‌ای در کشورهای عضو ائتلاف متجاوز می‌رسد. تولید انواع موشک ادامه داشته و امروز این فناوری بهبود و توسعه‌یافته است و پیوسته دقیق‌تر، قوی‌تر و مرگ‌بارتر می‌شود و دشمنان با وجود داشتن سامانه‌های آمریکایی گران‌قیمت و پیشرفته، قادر به مقابله با موشک‌های ما نیستند.

بدرالدین الحوثی در بخش پایانی سخنان خود خواستار همکاری مردم و مسئولان در سطوح امنیتی برای مقابله با دشمن شد و تأکید کرد: در بعد امنیتی و مردمی باید با همدیگر همکاری کرده و بر مبنای اخلاق قرآنی روابط محترمانه‌ای بین مسئولان و مردم در جامعه ایجاد شود.

انتهای پیام
captcha