«هناس» «بدون قرار قبلی» به فروش یک میلیاردی رسیدند + فیلم
کد خبر: 4066964
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
پس از دو هفته اکران

«هناس» «بدون قرار قبلی» به فروش یک میلیاردی رسیدند + فیلم

«هناس» به کارگردانی حسین دارابی و «بدون قرار قبلی» ساخته بهروز شعیبی توانستند بعد از دو هفته از اکران از مرز یک میلیارد فروش گذر کنند.

به گزارش ایکنا، فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی  توانست بعد از پشت سر گذاشتن دو هفته، یک میلیارد تومان را پشت سر بگذارد. این فیلم 18 خرداد روی پرده رفت و توانست با 216 سالی که در اختیار داشت 14362822500 ریال فروش داشته باشد. در این فیلم پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، صابر ابر و الهام کردا نقش آفرینی کرده‌اند. «بدون قرار قبلی» عرض ارادتی به امام هشتم (ع) است.

بنا به این گزارش، فیلم سینمایی «هناس» به کارگردانی «حسین دارابی» نیز توانست با پشت سر گذاشتن یک میلیارد تومان فروش در گیشه به اکران خود ادامه دهد. این فیلم از هجدهم خرداد روی پرده رفته و با در اختیار داشتن 247 سالن نمایش فروشی معادل 15960500000 ریال داشته باشد. در این فیلم سینمایی بهروز شعیبی، مریلا زارعی بازیگران اصلی هستند. این فیلم روایت گوشه‌ای از زندگی شهید داریوش رضایی‌نژاد دانشمند هسته‌ای است.

در ادامه این گزارش آمده، فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» نیز با نزدیک شدن به چهارمین ماه فروش توانسته 125540767500 ریال فروش در گیشه داشته باشد. این فیلم را هادی حجازی‌فر کارگردانی کرده و خود نیز در آن نقش شهید باکری را ایفا کرده است. «موقعیت مهدی» 474 سالن را برای نمایش در اختیار دارد.

فیلم سینمایی «انفرادی» و «سگ بند» نیز با فروش 37 میلیارد تومانی خود بیشتر میزان فروش گیشه را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام
captcha