آمادگی کمیته امداد خراسان شمالی برای دریافت و توزیع نذورات عید قربان
کد خبر: 4066930
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

آمادگی کمیته امداد خراسان شمالی برای دریافت و توزیع نذورات عید قربان

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از آمادگی کمیته امداد استان برای دریافت و توزیع نذورات عید قربان خبر داد.

مجید الهی‌راد، مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، مجید الهی‌راد، مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی، در جلسه تبیین، هدفگذاری و بررسی برنامه‌های عید قربان تا غدیر به منظور برنامه‌ریزی در جهت جمع آوری دریافت و نذورات عید قربانی مردم استان برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون بیش از 54 هزار و 600 خانوار نیازمند با جمعیت 108 هزار و 400 نفر این نهاد شامل ایتام، سالمندان، زنان سرپرست خانوار، بیماران، زندانی و غیره  تحت حمایت این نهاد قرار دارند که برای تامین نیاز این افراد نیازمند همکاری سخاوتمندانه خیران هستیم.

وی از اعلام آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات و قربانی خیران و توزیع آن در بین نیازمندان خبر داد و گفت: با هماهنگی و برنامه‌هایی پیش بینی شده در این عید، قربانی و نذورات خیران به دست نیازمندان واقعی می‌رسد.

وی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با اجرای طرح قربانگاه در عید غدیر بخش کوچکی از نیاز خانواده‌های محروم استان را تامین کنیم.

مدیر کل کمیته امداد استان تاکید کرد: مردم سخاوتمند استان سال قبل بیش از 5 میلیارد تومان کمک در قالب طرح قربانی به نیازمندان استان مساعدت داشتند.

الهی راد با بیان اینکه این نهاد با رعایت ضوابط بهداشتی در کلیه دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و قربانگاه آماده  دریافت و ذبح، بسته بندی و توزیع گوشت قربانی و نذورات آن در بین نیازمندان واقعی است افزود: امکان کمک غیر حضوری از طریق واریز به شماره کارت 6037997950030610 و همچنین واریز از طریق شماره گیری کد#058*8877* برای این عید پیش بینی شده است.

 

 

 

انتهای پیام
captcha