فعالیت ۱۲ تیم نظارتی عفاف و حجاب در ادارات سمنان
کد خبر: 4066924
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

فعالیت ۱۲ تیم نظارتی عفاف و حجاب در ادارات سمنان

استاندار سمنان از فعالیت ۱۲ تیم نظارتی به منظور بازدید و نظارت بر بحث رعایت عفاف و حجاب در سطح ادارات استان خبر داد.

فعالیت 12 تیم نظارتی عفاف و حجاب در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، شب گذشته، 5 تیر در نشست شورای اداری استان سمنان با بیان اینکه ۱۲ تیم نظارتی در بحث عفاف و حجاب به منظور بازدید و نظارت بر بحث رعایت عفاف و حجاب در سطح ادارات استان بر پایه رفتار و گفتار اقناعی مشغول فعالیت هستند، گفت: تمامی امور باید دارای پیوست فرهنگی باشد تا بتوانیم به موفقیت‌های مطلوب دست یابیم.

استاندار سمنان ادامه داد: بانک‌های عامل استان در بحث جذب اعتبارات تسهیلات اقتصادی از محل مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان، اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند که در این راستا در خصوص دامدار کارت و تسهیلات حمایتی دامداران و مرغداران استان ویژه اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، تاکنون به ارزش بیش از ۲۳۲ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

هاشمی افزود: تمامی مدیران و مسئولان استان باید خود را خدمتگزار و نوکر مردم بدانند و با حضور میدانی و قرار گرفتن در بین مردم، در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند.

محمدجعفر عبدالهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان نیز  با تاکید بر اینکه مردم ارزیابان خوبی از عمل، رفتار و کردار حاکمان به شمار می‌آیند و این ارزیابی می‌تواند منشأ اثر باشد اظهار کرد: دستگاه قضائی در راستای امر شفافیت به دنبال این است تا خود را به بوته نقد و تضارب آرا مردم قرار دهد.

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان نیز در این نشست ضمن گرامی‌داشت یاد شهید بهشتی، ایشان را بهترین الگو برای دستگاه‌های اجرایی و مدیران دانست.

انتهای پیام
captcha