تکریم خانواده‌های شهدای استان قم در قالب نهضت دیدار انجام می‌شود
کد خبر: 4066916
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

تکریم خانواده‌های شهدای استان قم در قالب نهضت دیدار انجام می‌شود

نهضت دیدار و تکریم خانواده‌های معظم شهدای استان قم به‌مناسبت برگزاری کنگره ملی شش‌ هزار و 90 شهید این استان با حضور مسئولان استانی از روز گذشته آغاز و تا شهریور‌ماه سال جاری ادامه دارد.

تکریم خانواده‌های شهدای استان قم در قالب نهضت دیداربه گزارش ایکنا از قم، در آستانه برگزاری کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان قم، نهضت دیدار و تکریم خانواده‌های معظم شهدا ضمن تجدید عهد و میثاق با شهدا و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، با حضور مسئولان استانی و مشارکت دستگاه‌های اداری روز گذشته، پنجم تیرماه آغاز شد و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

در این دیدارها که با حضور نمایندگان ستاد کنگره، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) استان قم و مدیر دستگاه مربوطه انجام می‌شود، با اهدای قاب عکس شهید از والدین، همسران و فرزندان شهدای والامقام تقدیر به عمل می‌آید.

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، امام‌جمعه قم در حاشیه دیدار با خانواده شهیدان محمود، احمد و هادی وکیلی ناطق، بیان کرد: از همه دستگاه‌ها درخواست می‌کنیم که با هماهنگی و انسجام، نهضت دیدار با خانواده معظم شهدا را انجام دهند، چراکه این دیدارها، احترامی به خانواده معظم شهدا، قدردانی از زحمات آنان و درس و پیامی برای ما مردم است که شهدا جان‌شان را برای رضای خدا دادند تا اسلام و انقلاب بماند.

وی گفت: همه ما باید به این دیدارها با نیت خالص، برای رضای خدا و تقویت روحیه ایمان، تقوا، شهادت و ایثارگری پای‌بند باشیم و از خدا بخواهیم که این برنامه‌ها و کنگره را زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) قرار دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم بیان کرد: هدف از برگزاری این کنگره، ابتدا تجلیل از مقام شامخ شهدا و احترام به خانواده‌های معظم آنان و سپس رساندن پیام شهدای گرانقدر به مردم است.

انتهای پیام
captcha