اعلام فراخوان جشنواره ایده‌پردازی «هر مسجد یک پایگاه قرآنی» در کرمانشاه
کد خبر: 4066751
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

اعلام فراخوان جشنواره ایده‌پردازی «هر مسجد یک پایگاه قرآنی» در کرمانشاه

فراخوان جشنواره ایده‌پردازی «هر مسجد یک پایگاه قرآنی» با محوریت مساجد و سرفصل‌های مسجد و جهاد تبیین در کرمانشاه اعلام شد.

جشنواره ایده‌پردازی «هرمسجد یک پایگاه قرآنی»

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، فراخوان جشنواره ایده‌پردازی «هر مسجد یک پایگاه قرآنی» با محوریت مساجد و سرفصل‌های مسجد و جهاد تبیین در کرمانشاه اعلام شد.

این جشنواره از سوی مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی ــ سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و  با هدف گسترش فرهنگ قرآنی در مساجد و در راستای پیاده‌سازی منویات مقام معظم رهبری ویژه عموم علاقه‌مندان و شهروندان اجرا می‌شود.

چگونگی ارائه جاذبه‌ها و زیبایی‌های قرآن به‌منظور جذب حداکثری قرآنیان، ارتقای علوم و دانش‌های مربوط به قرائت‌های قرآن و فهم و تفسیر قرآن، خلاقیت از طریق فضای مجازی به منظور آموزش قران و جذب حداکثری، ضرورت و نیاز مردم به شناحت معارف قرآنی و ارتباط آن با مساجد، نحوه آموزش قرآن به منظور اثربخشی حداکثری در مساجد، راه‌های جذب قرآن‌آموزان با روش‌های نو و خلاقانه، برگزاری مسابقات با محوریت مساجد و مسجد و جهاد تبیین از سرفصل‌های این جشنواره است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا ۳۱ شهریورماه سال‌ جاری فرصت دارند تا ایده‌های خود را به شیوه مکتوب و یا تصویری و از طریق شماره‌های ۰۹۰۴۵۴۷۷۶۹۱ و ۰۲۱۳۳۲۵۰۰۴۳ ارسال کنند. به بهترین ایده‌های قابل اجرا هدایایی اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha