الگویی برای مسائل فرهنگی در جامعه ارائه شود
کد خبر: 4066747
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

الگویی برای مسائل فرهنگی در جامعه ارائه شود

استاندار فارس با بیان اینکه در برخی از اقدامات فرهنگی به صورت پراکنده در حال انجام است، گفت: در مسائل فرهنگی الگویی ارائه شود و در موضوعات مختلف سازمان‌های متولی و مرتبط تقسیم‌بندی شوند تا شاهد پیشرفت باشیم.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 5 تیرماه در دیدار با مدیرکل و معاونین سازمان تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد:  راهی به جز هم‌افزایی و ارائه راهکارهای خلاقانه برای اداره جامعه نداریم بنابراین باید سازمان‌های انقلابی و دولتی در کنار یکدیگر از منابع و پتانسیل موجود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی می‌توان از تمام امکانات و نهادها در شهرستان‌ها استفاده کرد، اظهار کرد: از فرمانداری‌ها برای رفع مشکلات در شهرستان‌های استان کمک گرفته شود.

نماینده عالی دولت در فارس افزود: موقوفه عمران مساجد در حال پیگیری است بنابراین مشکلات مصلی‌ها و خانه‌های عالم را ان‌شاءالله از این طریق پیگیری خواهیم کرد.

ایمانیه با اشاره به اینکه در برخی از اقدامات فرهنگی به صورت پراکنده در حال انجام است، بیان کرد: در مسائل فرهنگی الگویی ارائه شود و در موضوعات مختلف سازمان‌های متولی و مرتبط تقسیم‌بندی شوند تا شاهد پیشرفت باشیم.

وی، ظرفیت مناسب مراکز و هیئات مذهبی در استان را مورد توجه قرار داد و بر فعال‌سازی انجمن اسلامی کارخانجات برای کمک در مسائل اجتماعی تاکید کرد.

انتهای پیام
captcha