جشنواره قرآنی «تدریس ناب» در چهارمحال‌وبختیاری تمدید شد
کد خبر: 4065946
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

جشنواره قرآنی «تدریس ناب» در چهارمحال‌وبختیاری تمدید شد

اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با انتشار اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره قرآنی «تدریس ناب» تا هشتم تیرماه خبر داد.

جشنواره قرآنی تدریس ناب

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با انتشار اطلاعیه‌ای با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره قرآنی «تدریس ناب» که با هدف ارزیابی، توانمندسازی و به‌روزرسانی اطلاعات مربیان قرآنی استان برگزار می‌شود، از تمام مربیان قرآن خواست تا در مهلت اعلام شده آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

بر اساس فراخوان جشنواره قرآنی «تدریس ناب»، تمامی معلمان و مربیان قرآن چه در مؤسسات و خانه‌های قرآن و چه در مجموعه آموزش و پرورش می‌توانند در این جشنواره قرآنی شرکت کنند؛ این افراد برای شرکت در جشنواره باید فیلم تدریس خود را حداکثر در ۱۰ دقیقه و در قالب mp۴‌ در فرم آنلاین https://www.digisurvey.net/u/chbquran/۸zy۹v بارگذاری کنند. پس از ارسال فیلم‌ها، سه داور به داوری آثار خواهند پرداخت.

این جشنواره به دور از رویکرد رقابتی، در مرحله نخست حالت مسابقه‌ای ندارد بلکه افراد منتخب توسط داوران به مدت دو ماه در تیر و مرداد در کارگاه‌های توانمندسازی با دعوت از اساتید برجسته دوره‌هایی را پشت سر می‌گذارند و ارتقا می‌یابند.

بر طبق تقویم برگزاری جشنواره قرنی تدریس ناب، مربیانی که در کارگاه‌ها شرکت کرده‌اند در شهریورماه یک آزمون حضوری را پیش رو دارند که افراد برگزیده در این آزمون به عنوان برگزیدگان جشنواره قرآنی تدریس ناب در اختتامیه جشنواره تجلیل خواهند شد.

مربیان و معلمان قرآنی سراسر استان برای ارسال فیلم‌های ضبط شده و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09037259060 در فضای مجازی ارتباط بگیرند.

انتهای پیام
captcha