ضرغامی: برنامه‌ای از تولید تا توزیع صنایع‌دستی داریم
کد خبر: 4065877
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

ضرغامی: برنامه‌ای از تولید تا توزیع صنایع‌دستی داریم

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که به کمیسیون فرهنگی مجلس دعوت شده بود، به تشریح ارائه گزارش به اعضای این کمیسیون پرداخت.

به‌گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سید عزت‌الله ضرغامی روز سه‌شنبه ۳۱ خرداد گفت: مهمان کمیسیون فرهنگی مجلس بودیم و قرار شد در این جلسه گزارشی از عملکرد وزارتخانه ارائه شود. البته یک بخش گزارش عملکرد ۹ ماهه بود و به صورت مکتوب در بخش‌های مختلف ماموریتی وزارتخانه مبتنی بر آنچه در جلسه رای اعتماد قول داده بودم، ارائه شد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: گزارش مفصل مکتوبی ارائه دادم که به تعداد اعضا توزیع شد و در مهمترین بخش‌ها توضیحات شفاهی را نیز ارائه کردیم.

ضرغامی اضافه کرد: در کنار این، دستور مهم دیگری امروز در کمیسیون وجود داشت و آن کارنامه وزارتخانه درباره شعار سال و حوزه دانش‌بنیان و اشتغال بود. خوشبختانه در حوزه فناوری‌های نوین چون از روز اول و حتی قبل از این که رای اعتماد بگیرم این بخش را تدارک دیده بودم و کارشناسان را جمع و استارت‌آپ‌ها را هماهنگ کرده بودیم اقدامات خوبی در این باره انجام شده است.

ضرغامی یادآور شد: سرمایه‌گذاری‌های خوبی شده و پلتفرم‌های جدیدی ایجاد شده است. اگر این راهکارها رفته رفته در زندگی مردم مورد استفاده قرار گیرد تحول بزرگی خواهد بود.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد: در حوزه صنایع‌دستی به‌عنوان یک طرح جامع پلتفرمی پیش‌بینی شده که می‌تواند تمام موضوعات مرتبط با صنایع‌دستی از تولید تا فروش را سرویس بدهد.

انتهای پیام
captcha