تعیین تکلیف ساختمان موقوفه وحدتیه بعد از 4 سال
کد خبر: 4065348
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
با پیگیری ایکنا

تعیین تکلیف ساختمان موقوفه وحدتیه بعد از 4 سال

مدیر مؤسسه مصباح‌الهدی وحدتیه از تعیین تکلیف ساختمان موقوفه با کاربری فرهنگی، قرآنی و مذهبی در شهر وحدتیه بعد از چهار سال خبر داد و گفت: بنا شده یک طبقه به مؤسسه ما و یک طبقه به آموزش و پرورش اختصاص داده شود.

ساختمان وحدتیهلیلا معرفت، مدیر مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت مصباح‌الهدی وحدتیه در گفت‌‌وگو با ایکنا، از تعیین تکلیف ساختمان موقوفه با کاربری فرهنگی، قرآنی و مذهبی در شهر وحدتیه بعد از چهار سال خبر داد و گفت: بعد از پیگیری‌های زیاد با تغییر بهره‌بردار نتوانستیم کلید مجموعه را دریافت کنیم و اکنون قرار شده که یک طبقه به مؤسسه ما و یک طبقه به آموزش و پرورش اختصاص داده شود.


بیشتر بخوانید:

متروکه ماندن ساختمانی وقفی با نیت فعالیت‌های مذهبی + عکس


وی افزود: البته طبقه‌ای که به ما اختصاص پیدا کرده فقط دارای چهار کلاس است و کماکان با کمبود جا مواجه هستیم و هنوز هم خواسته ما برآورده نشده است. ساخت این ساختمان برای مدرسه نبوده و از ابتدا به عنوان مجتمع فرهنگی ـ مذهبی ساخته شده است، بعد از پیگیری‌های فراوان بعد از گذشت سال‌ها و تخریب ساختمان و سرقت از آن بالاخره این کار انجام شد.

معرفت اظهار کرد: جلسه مشترکی با حضور بنافی، فرماندار دشتستان، سیدموسی موسوی، مجری طرح ملی دستاوردهای قرآنی، محمد ادیب‌نیا مدیرعامل مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان بوشهر و اینجانب به‌منظور ارائه راهکار جهت بهره‌برداری از ساختمان موقوفه با کاربری فرهنگی قرآنی مذهبی مورد اختلاف آموزش و پرورش بخش سعدآباد و موسسه مصباح‌الهدی وحدتیه برگزار شد.

وی گفت: در این جلسه مدارک و مستنداتی درخصوص پیگیری‌ها و قول مساعد سایر ادارات مربوطه و عملی نشدن وعده آن‌ها پس از چهار سال مطالبی ارائه و مقرر شد ساختمان یاد شده به‌منظور بهره‌برداری با کاربری مورد اشاره و جلوگیری از خسارت بیشتر به ساختمان، به صورت مشترک در اختیار مؤسسه ما و اداره آموزش و پرورش سعدآباد قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha