بازدید معاون فرهنگی ستاد ارتش از ایکنا
کد خبر: 4065039
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲

بازدید معاون فرهنگی ستاد ارتش از ایکنا

حجت‌الاسلام ابوالقاسم عفتی با حضور در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از بخش‌‌‌های مختلف این سازمان از جمله تحریریه فارسی و بین‌الملل ایکنا بازدید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم عفتی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم عفتی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر امروز، 28 خرداد، با حضور در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از تحریریه فارسی و بین‌الملل خبرگزاری بین‌المللی قرآن بازدید کرد. 

حجت‌الاسلام عفتی در جریان این بازدید در نشستی با محمدحسین حسنی، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل ایکنا و سایر مدیران این سازمان درباره مسائل مختلف و همکاری‌های آینده در حوزه برنامه‌ها و آموزش‌های قرآنی به گفت‌وگو پرداخت.

وی در این نشست به ظرفیت‌های موجود در سازمانی قرآنی دانشگاهیان کشور اشاره کرد و گفت: مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران برای استفاده از این ظرفیت‌ها مشتاقانه اعلام آمادگی می‌کند تا به یک هم‌افزایی کامل دست پیدا کنیم. جامعه مخاطب ما قطعاً مشتاق برنامه‌ریزی هستند و اگر امروز ما برنامه داشته باشیم، کارنامه یا خروجی هم خواهیم داشت.

عفتی افزود: در فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی، ارتش جمهوری اسلامی ایران به سوی نهادها و مؤسساتی که ظرفیت بالایی دارند، دست نیاز دراز می‌کند تا در این حوزه نتایج مثبتی رقم بخورد. دغدغه ما در ارتش، نحوه مقابله با جنگ نرم یا ترکیبی دشمن است که امیدواریم در این راستا با همکاری نهادهای قرآنی و فرهنگی گام‌هایی برداشته شود. در این عرصه برای ما آموزش‌های در زمینه سواد رسانه‌ای حائز اهمیت است و در همین راستا مرکز مدیریت فضای مجازی را به شکل مجزا ذیل معاونت فرهنگی ستاد ارتش ایجاد کرده‌ایم.

محمدحسین حسنی، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور نیز در این نشست توضیحاتی درباره اقدامات انجام‌شده از سوی این سازمان و خبرگزاری ایکنا ارائه کرد و گفت: سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور همانند هلدینگ قرآنی عمل می‌کند که با 10 مرکز وابسته سعی کرده ساحت‎های متفاوت فعالیت‌های قرآنی را پوشش دهد که حوزه روانشناسی اسلامی، آموزش‌های تخصصی قرآن کریم و حوزه‌های دانشجویی و پژوهشی از جمله آنهاست.

وی با بیان اینکه همه قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها، امکانات و توانمندی‌های این سازمان متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: با روحیه جهادی که نیروهای جهاددانشگاهی دارند ما می‌توانیم به تمام مجموعه‌های نظام خدمات ارائه کنیم.

انتهای پیام
captcha