راه‌اندازی زنجیره امین در اقتصاد کشور از سوی بسیج اصناف
کد خبر: 4064742
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳

راه‌اندازی زنجیره امین در اقتصاد کشور از سوی بسیج اصناف

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور وظیفه بسیج تجار و فعالان اقتصادی را شناسایی ظرفیت‌های کوچک با حمایت اتاق بازرگانی دانست و گفت: شبکه کاسبان امین بسیج با هدف ایجاد زنجیره امین در اقتصاد کشور از سوی بسیج اصناف راه‌اندازی شده است.

غلامرضا حسن‌پور، رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور، به گزارش ایکنا از لرستان، غلامرضا حسن‌پور، رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور، پنج‌شنبه، ۲۶ خرداد در اولین گردهمایی دفاتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصناف، اظهار کرد: شهید عباسی از شهدای اصناف و اهل کرمانشاه، جوانی که به شغل مکانیکی مشغول بود و به مدافعان حرم پیوست، در خانطومان شهید شد و هنوز پیکر آن بازنگشته است.

وی با اشاره به مهمترین مأموریت بسیج اصناف، گفت: ما باید هر روز به شکل پویا حرکت کنیم و صنعت، دانشگاه و بازار را به هم نزدیک کنیم. سه ضلع تولید دانش‌بنیان شامل صنعت، دانشگاه و بازار است، به همین جهت به پژوهشگاه پلیمر رفتیم و پروژه مشترک ریزگردها را در دستور کار قرار دادیم.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور ایجاد فضای رقابتی را یکی از راهکارهای مبارزه با فساد دانست و با بیان اینکه وظیفه ما افزایش تولید و ایجاد رقابت واقعی است، افزود: اساس و موتور حرکت اقتصادی، شرکت‌های دانش‌بنیان است و ما راهی جز ایجاد شبکه زنجیره امین، واردکننده و توزیع‌کننده امین نداریم.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور با تأکید بر اینکه در تأمین مواد اولیه از تجار امین استفاده کنیم و البته تاجر هم باید نفع شخصی ببرد، بیان کرد: شبکه کاسبان امین بسیج با هدف ایجاد زنجیره امین در اقتصاد کشور از سوی بسیج اصناف راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه در بخش داخلی افزایش شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال کردن تولیدی‌های صنفی و صنعتی در اولویت قرار گرفته است، گفت: وظیفه بسیج تجار و فعالان اقتصادی شناسایی ظرفیت‌های کوچک با حمایت اتاق بازرگانی است.

انتهای پیام
captcha