حماس طرح ساخت «مجتمع شهرک‌های صهیونیستی» را محکوم کرد
کد خبر: 4064335
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱

حماس طرح ساخت «مجتمع شهرک‌های صهیونیستی» را محکوم کرد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، با محکوم کردن طرح ساخت «مجتمع شهرک‌سازی صهیونیستی» بین بیت‌المقدس و بحرالمیت، آن را تجاوز جدیدی توصیف کرد که در تغییر هویت سرزمین فلسطین موفق نخواهد بود.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، فوزی برهوم، سخنگوی حماس تأکید کرد: طرح اشغالگران برای ساخت «مجتمع شهرک‌های صهیونیستی» در کرانه باختری و در منطقه‌ای به وسعت هزاران دونم شهر قدس اشغالی و بحرالمیت ایجاد کنند، تجاوز جدیدی به سرزمین و حقوق مردم فلسطین است.

فوزی تصریح کرد: این طرح که به منظور ایجاد منطقه سبزی برای شهرک‌نشینان، مطرح شده، ماهیت استعماری نژادپرستانه رژیم صهیونیستی را آشکار می‌کند و نشان می‌دهد چگونه این رژیم با استفاده از شهرک‌سازی در راستای حذف موجودیت فلسطینی‌ها در کرانه باختری و قدس اشغالی و همچنین تحکیم سیطره خود بر این مناطق گام برمی‌دارد.

وی بیان کرد: جنبش حماس ضمن رد و محکوم کردن تلاش‌های اشغالگران برای تحمیل وضع جدید بر مردم فلسطین در این مناطق، اعلام کرده که این تلاش‌های برای تغییر واقعیت موجود و شکستن اراده و استواری مردم فلسطین در برابر تجاوزهای موفق نخواهد بود.

سخنگوی حماس گفت: این جنبش همچنین از تمام مردم فلسطین و گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی مختلف خواست تا در برابر این طرح‌های استعماری مقاومت کرده و با استفاده از تمام امکانات موجود و به کار گرفتن همه ابزارها با این طرح‌های استعماری مقابله کنند.

انتهای پیام
captcha