حضور آیت‌الله اعرافی در حوزه‌ علمیه هامبورگ
کد خبر: 4061973
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
اختصاصی ایکنا

حضور آیت‌الله اعرافی در حوزه‌ علمیه هامبورگ

مدیر حوزه‌های علمیه در ادامه سفر خود به ایتالیا و سوئیس، امروز به منظور بازدید و سخنرانی در مراسم بزرگداشت سالگرد امام خمینی(ره) وارد هامبورگ و حوزه علمیه این شهر شد.

حضور آیت‌الله اعرافی در حوزه‌علمیه هامبورگ

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیت‌الله علیرضا اعرافی، پس از حضور و سخنرانی به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در ایتالیا و سوئیس، امروز 14 خرداد به منظور سخنرانی در جمع ایرانیان مقیم آلمان، وارد هامبورگ شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد هادی مفتح، امام و مدیر مرکز اسلامی و همچنین آکادمی اسلامی هامبورگ از آیت‌الله اعرافی در بدو ورود به این شهر، استقبال کرد و هم‌اکنون مدیر حوزه‌های علمیه ایران به منظور بازدید و سخنرانی در حوزه‌علمیه هامبورگ حضور دارد.

یادآور می‌شود، از ساعت ۱۹، امروز شنبه نشست «خانواده از منظر امام خمینی(ره)» به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی به همت مرکز اسلامی امام علی(ع) هامبورگ در مسجد امام علی(ع) این مرکز با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدهادی مفتح، رئیس مرکز اسلامی هامبورگ و آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشورمان آغاز خواهد شد.

حضور آیت‌الله اعرافی در حوزه‌ علمیه هامبورگ

سخنرانان در این نشست ضمن پرداختن به ابعاد شخصیتی امام(ره)، جایگاه خانواده از منظر بنیانگذار انقلاب اسلامی را برای حاضران تبیین خواهند کرد.

مرکز اسلامی هامبورگ از مراکز اسلامی مهم در اروپاست و در طول بیش از نیم قرن پایگاهی برای تعمیق و توسعه تفکر اسلام ناب نزد مسلمانان و آشنایی اروپائیان با مکتب قرآن و اهل بیت(ع) بوده و به عنوان یکی از نخستین مراکز مهم اسلامی در اروپای مرکزی، قسمتی از تاریخ حضور اسلام در این قاره به شمار می‌رود.

انتهای پیام
captcha