اعلام برنامه‌های سالگرد ارتحال امام(ره) در ارمنستان
کد خبر: 4061057
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

اعلام برنامه‌های سالگرد ارتحال امام(ره) در ارمنستان

سرپرست رایزنی فرهنگی ایران در ارمنستان، برنامه‌های این نمایندگی به مناسبت سی‌وسومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) را تشریح کرد.

اعلام برنامه‌های سالگرد ارتحال امام(ره) در ارمنستانبه گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سیدجواد طباطبائی‌راد، سرپرست رایزنی فرهنگی اسلامی ایران در ارمنستان در این باره گفت: به مناسبت سی‌وسومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت شهدای قیام خونین 15 خرداد، رایزنی فرهنگی کشورمان به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری می‌پردازد.

وی به برگزاری نمایشگاه عکس «تصاویر رحلت امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد 1342» اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه از امروز، 10 خردادماه به مدت یک هفته در مسجد کبود ایروان برگزار خواهد شد.

طباطبائی‌راد افزود: نشست علمی «بازخوانی و تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره)» 13 خردادماه در محل کرسی ایران‌شناسی دانشگاه دولتی ایروان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این نشست، سرپرست رایزنی فرهنگی و سفیر کشورمان، وارطان وسکانیان، رئیس کرسی ایران‌شناسی دانشگاه دولتی ایروان و جمعی از ایران‌شناسان و دانشجویان این دانشگاه حضور می‌یابند.

طباطبائی‌راد تأکید کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت شهدای قیام خونین 15 خرداد در روز جمعه، 13 خردادماه در سالن اجتماعت مسجد کبود ایروان نیز از دیگر برنامه‌های این نمایندگی فرهنگی است که سفیر کشورمان و ایرانیان مقیم در آن حضور می‌یابند.

انتهای پیام
captcha