مردم شهرکرد اقدامات هنجارشکنانه منافقان را محکوم کردند
کد خبر: 4058357
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

مردم شهرکرد اقدامات هنجارشکنانه منافقان را محکوم کردند

مردم شهرکرد بعد از اقامه نماز جمعه در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه برخی منافقان کوردل در تخریب اموال عمومی راهپیمایی کردند.

راهپیمایی در شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، نمازگزاران شهرکردی امروز ۳۰ اردیبهشت‌ماه بعد از اقامه نماز جمعه با تجمع در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) و حرکت به سمت میدان دانش، اتفاقات اخیر و تخریب اموال عمومی از سوی برخی آشوبگران و منافقان کوردل را محکوم کردند.

نمازگزاران در این راهپیمایی خودجوش مردمی با سر دادن شعارهای «مگر امت بمیرد علی تنها بماند، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، ما همه سرباز توییم خامنه ای گوش به فرمان توییم خامنه‌ای، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، مرگ بر ضد ولایت فقیه، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه‌گر، حمایت از ولایت رمز نجات ملت، ما پیروان حیدریم فداییان رهبریم و مرگ بر انگلیس» نفرت خود را از منافقان نشان دادند.

غلامعلی حيدری، استاندار چهارمحال و بختیاری در حاشیه راهپیمایی خودجوش مردم شهرکرد در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه منافقین در تخریب اموال عمومی، اظهار کرد: امروز شاهد حضور خودجوش مردم نمازگزار شهرکرد در حمایت از طرح تحول بزرگ اقتصادی دولت هستیم.

حیدری افزود: دولت سیزدهم در اجرای طرح مردمی‌سازی و عادلانه کردن یارانه‌ها، ریسک بزرگی را پذیرفت تا غنی، غنی‌تر نشود و عدالت اجتماعی در کشور ایجاد شود.

وی بیان کرد: برخی افراد تحت تأثیر رسانه‌های بیگانه قرار گرفته‌اند و در تلاشند تا از این شرایط سوءاستفاده کنند و بین مردم و دولت تفرقه بیندازند، اما مردم به‌صورت خودجوش به صحنه آمدند تا انسجام و وحدت خود را به رخ دشمنان بکشند.

پیش از این، محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد نیز در پی اغتشاشات چند روز گذشته در چهارمحال‌وبختیاری و اقدامات خرابکارانه عده‌ای آشوبگر و فرصب‌طلب با صدور پیامی این اقدامات آشوبگرانه را محکوم کرده بود.

انتهای پیام
captcha