ظرفیت‌های آذربایجان‌غربی باید شکوفا شود
کد خبر: 4058284
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
رئیس‌جمهور:

ظرفیت‌های آذربایجان‌غربی باید شکوفا شود

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی گفت: ظرفیت‌های زیادی در آذربایجان‌غربی وجود دارد، که باید شکوفا شود.

ظرفیت‌های آذربایجان‌غربی باید شکوفا شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، 30 اردیبهشت در آغاز سفر به آذربایجان‌غربی و در فرودگاه بین‌المللی شهید باکری ارومیه، اظهار کرد: ظرفیت‌های بسیاری در این استان وجود دارد، که باید شکوفا شود.

وی با بیان اینکه آذربایجان‌غربی را باید نمونه کاملی از مجموعه فرهنگی، تاریخی و تمدنی برای ملت بزرگ ایران بدانیم، چراکه ترک و کُرد، سنی و شیعه در این استان کنار هم در کمال آرامش و امنیت در حال زندگی هستند، گفت: مردم این استان در دفاع مقدس حضور داشته و اکنون مرزبانی آن مثال‌زدنی است.

رئیس‌جمهور کشاورزی، معدن، مراکز علمی، دانشگاهی و نیروی انسانی کارآمد را سرمایه‌های ارزشمند استان بیان کرد و افزود: اولویت‌های استان باید شناسایی شده و در راستای بهبود آنها برنامه‌ریزی شود.

رئیسی از حضور نمایندگان دولت در نقاط مختلف آذربایجان‌غربی خبر داد و بیان کرد: در این سفر برای توسعه استان مصوباتی خواهیم داشت، که توسط رسانه‌ها اعلام می‌شود.

وی با اشاره به عدم دیدار عمومی با همه مردم به دلیل شیوع کرونا عذرخواهی کرد و گفت: در سفرهای آتی از نزدیک با مردم دیدار می‌کنیم.

رئیس‌جمهور و هیئت همراه صبح امروز، جمعه در قالب سفرهای استانی دولت سیزدهم به آذربایجان‌غربی سفر کرده است.

انتهای پیام
captcha