اولین جشنواره «دانش» در یزد به‌کار خود پایان داد
کد خبر: 4058282
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

اولین جشنواره «دانش» در یزد به‌کار خود پایان داد

اولین جشنواره هنر قرآنی «دانش» در مراسمی با حضور مسئولان استانی و تجلیل از برترین‌ها به کار خود پایان داد.

اولین جشنواره «دانش» در یزد به‌کار خود پایان دادبه گزارش ایکنا از یزد، اولین جشنواره هنر قرآنی «دانش»، 29 اردیبهشت‎ماه در مراسمی با حضور مسئولان استانی و تجلیل از برترین‌ها به کار خود پایان داد.

سعید غفاریان، رئیس اداره  قرآن، عترت و نماز اداره‌‌کل آموزش و پرورش استان یزد در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با ایکنا از استقبال خوب دانش‌آموزان از این جشنواره خبر داد و اظهار کرد: قریب 41 هزار دانش‌آموز از سطح استان در این جشنواره ثبت‌نام و در رشته‌های مختلف شرکت کردند.

وی ادامه داد: در مجموع دو هزار نفر رتبه برتر را کسب کردند و امروز از 200 نفر از برترین‌ها و ممتازان این جشنواره تجلیل خواهد شد و جوایز رتبه‌های دوم و سوم که از مناطق مختلف و شهرستان‌ها نیز هستند، با برگزاری مراسم ویژه در شهرستان‌ها به آنها تقدیم خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد، رقابت41 هزار نفر در 14 رشته و چهار بخش آوایی، هنری، ادبی و محتوای الکترونیک را یادآور شد. 

تلاوت آیاتی از سوره نبأ، ارائه شرح خطبه‌ای از نهج‌البلاغه از سوی احمدزاده، اجرای گروه کرال گلبانگ یزد، حافظ‌خوانی ایمان زارع، مدیحه‌سرایی مزیدی، پخش کلیپ بچه‌های شاد، اجرای احمدزاده ویژه پدران شهید از جمله برنامه‌های این مراسم دانش‌آموز محور بود.

در این مراسم که با سخنرانی حجت‌الاسلام مجتبی صداقت، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و همچنین حسینعلی ملانوری، معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همراه بود، از برترین‌های این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha