فعالیت‌های مهدوی در یزد حمایت می‌شود
کد خبر: 4058279
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴

فعالیت‌های مهدوی در یزد حمایت می‌شود

رئیس شورای شهر یزد با اشاره به اینکه شورای شهر از فعالیت‌های مهدوی حمایت همه جانبه خواهد کرد، گفت: همه‌ فعالیت‌های فرهنگی به نوعی زمینه امام زمانی و مهدوی دارد و شهر و خانواده‌ها باید بیشتر رنگ و بوی امام زمانی بگیرند.

نشست رئیس شورای شهر یزد با بنیاد مهدی موعودبه گزارش ایکنا از یزد، عزیزالله سیفی، رئیس شورای شهر یزد، 29 اردیبشت‌ماه در نشستی با محمود رستگاری و حمید رستگاری، مدیر و معاون آموزش بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان یزد بیان کرد: در سمت‌های قبلی خود فعالیت‌های خوب بنیاد حضرت مهدی را به عینه مشاهده کرده و امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع مهدویت و همچنین وظیفه هر یک از ما در کمک به ظهور حضرت حجت(عج) تمام دستگاه‌های زیر نظر شورای شهر از فعالیت‌های مهدوی در یزد حمایت همه جانبه انجام خواهند داد و همه‌ فعالیت‌های فرهنگی به نوعی زمینه امام زمانی و مهدوی دارد و شهر و خانواده‌ها باید بیشتر رنگ و بوی امام زمانی بگیرند.

محمود رستگاری، مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم غلامحسین دشتی، رئیس سابق شورای شهر یزد، ابراز امیدواری کرد: عزیزالله سیفی در این سمت بتوانند خدمات خوبی برای مردم یزد ارائه دهند.

رستگاری به معرفی بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) پرداخت و مهمترین رسالت بنیاد را سیاستگذاری فعالیت‌های مهدوی برشمرد.

حجت‌الاسلام سیدناصر حیدری، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد نیز در این نشست خواستار یکپارچه شدن فعالیت‌های مهدوی در سطح استان و همچنین فعالیت در راستای راهبردهای مشخص شده توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد شد.

انتهای پیام
captcha