اراک؛ میزبان همایش بین‌المللی «عدالت از منظر امیرالمؤمنین(ع)»
کد خبر: 4058147
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

اراک؛ میزبان همایش بین‌المللی «عدالت از منظر امیرالمؤمنین(ع)»

دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان مرکزی ار برگزاری همایش بین‌المللی «عدالت از منظر امیرالمؤمنین(ع)» از سوی دانشگاه اراک و همکاری بنیاد غدیر استان خبر داد.

همایش بین المللی عدالت از منظر امیرالمومنین ع در اراک

حجت‌الاسلام هاشم مرادی، دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از برگزاری همایش بین‌المللی «عدالت از منظر امیرالمؤمنین(ع)» در اراک خبر داد و گفت: این همایش از سوی دانشگاه اراک و همکاری بنیاد غدیر استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان جهت شرکت در همایش تا 31 خرداد ماه جاری فرصت ارسال مقاله دارند از علاقه‌مندان خواست تا مقالات خود را به آدرس ghadir.araku.ac.ir ارسال کنند.

مرادی ادامه داد: مبانی عدالت از منظر امیرالمؤمنین علی(ع)، عدالت و تحول علوم انسانی، عدالت و اقتصاد، عدالت و فرهنگ، عدالت و حقوق، عدالت و حکمرانی، تخصصی شدن محاکم قضاوت و وکالت، راهکار مبارزه با اطاله دادرسی، راهکارهای نوین دستگاه قضا در گره‌گشایی مشکلات مردم از محورهای همایش است.

وی زمان ارسال چکیده مقالات را 10 تیرماه سال جاری اعلام کرد و گفت: 26 همین ماه نیز همایش بین‌المللی غدیر با حضور یکی از مقامات کشوری، دانشگاهیان، طلاب، دانشجویان و مسئولان استانی با معرفی مقالات برتر و تجلیل از نفرات برگزیده در دانشکده علوم پایه دانشگاه اراک، سالن شهید دکتر چمران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha