«سرباز» پا به نمایشگاه کتاب گذاشت
کد خبر: 4057470
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

«سرباز» پا به نمایشگاه کتاب گذاشت

«سرباز» عنوان محصولی فرهنگی است که به همت انتشارات انقلاب اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه شده است.

به گزارش ایکنا، بسته‌ محصول فرهنگی «سرباز» به همت انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) منتشر و در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در دسترس عموم علاقمندان قرار گرفت.

بنا به این گزارش، این بسته شامل دو عنوان کتاب، ۲۲ قطعه تصویر و یک قطعه پوستر است. اولین محصول این بسته، کتاب «یاران سلیمانی» است که بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم را در بر می‌گیرد که برخی از این بیانات برای نخستین بار منتشر شده است.

کتاب مصور «قاف»، دیگر محصول بسته‌ی سرباز، شامل خاطرات حاج قاسم سلیمانی از جنگ سی‌و‌سه روزه‌ لبنان است که درقالب داستان تصویری منتشر شده است. 21 قطعه از عکس‌های شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با بیانات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در مورد شهید سلیمانی به چاپ رسیده است که چهار قطعه از این تصاویر برای نخستین بار منتشر شده است. همچنین عکس ویژه‌ای که به دیدار خانواده‌ حاج قاسم سلیمانی با رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۹۳ اختصاص دارد همراه با متن سخنرانی معظم‌‌له در این جلسه، برای نخستین بار منتشر شده است.

پوستر «یا حسین فرماندهی از آن توست» محصول دیگر بسته‌ی سرباز است. بسته‌ سرباز با طراحی منحصر به فرد، از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده و در حال حاضر، علاقمندان می‌توانند این بسته و دیگر منشورات این انتشارات را در نمایشگاه بین‌المللی کتاب از شبستان اصلی، ابتدای راهروی شماره‌ی ۶ تهیه کنند.

انتهای پیام
captcha