المصطفی به دنبال تربیت اسوه‌هایی حسنه در میان امت‌ها است
کد خبر: 4056982
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳
رئیس جامعةالمصطفی العالمیه:

المصطفی به دنبال تربیت اسوه‌هایی حسنه در میان امت‌ها است

رئیس جامعةالمصطفی العالمیه در پیامی گفت: اندیشه و انگیزه المصطفی هماره بر این بوده و هست دانش‌آموختگانی دست تربیت کند که به عنوان اسوه‌های حسنه در میان امت خویش بدرخشند.

حجت‌الاسلام علی عباسی، رئیس جامعةالمصطفی العالمیه

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی، رئیس جامعةالمصطفی العالمیه، 24 اردیبهشت‌ماه پیامی را به مناسبت اولین دوره دانش‌آموختگی رشته تاریخ اسلام و کامپیوتر مدرسه حضرت امام حسین(ع) مرکز منطقه‌ای المصطفی در ماداگاسکار ارسال کرد.

متن پیام رئیس جامعةالمصطفی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به همه عزیزان حاضر در جلسه، طلاب، اساتید و مسئولان و میهمانان گرامی عرض سلام و ادب و احترام دارم و از یکایک شما و برگزارکنندگان محترم تشکر می‌نمایم.

امروز مفتخریم که نخستین دوره از جشن بزرگ دانش آموختگی را در این مجموعه برگزار نماییم و شما دانش‌آموختگان معارف اصیل اسلامی را به عنوان پرچمداران حق و حقیقت، محبت، عشق، صلح، عدالت و ایمان و نیز به عنوان «امت وسط» به جهانیان معرفی نماییم.

در حقیقت اندیشه و انگیزه المصطفی هماره بر این بوده و هست تا دانش آموختگانی از این دست تربیت کند تا به عنوان اسوه‌های حسنه در میان امت خویش بدرخشند.

دانش‌آموختگان المصطفی به عنوان صاحبان اندیشه‌های متعالی و انگیزه‌های الهی می‌بایست هماره مظهر فرهنگ اصیل و قویم اسلامی در جامعه خویش بلکه جامعه جهانی باشند؛ زیرا محور «تعلیم و تزکیه» المصطفی در همه اقطار عالم، معارف عقلانی و والا با خاستگاه «کتاب الله و عترتی» است. شما به عنوان منتسبان به امت خاتم النبیین(ص) و عترت طاهره(ع) می‌بایست تلاش کنید تا پس از فارغ‌التحصیلی از مقطع علمی هم چنان گام‌های بلندی در تعالی علمی و عملی خویش بردارید و هرگز از تعلیم و تزکیه دست برندارید و شعار خویش را «اطلبوالعلم من المهد الی اللحد» قرار دهید.

در پایان از همه دست‌اندرکاران این حرکت عظیم علمی و تربیتی به ویژه مدیران و اساتید و بالخصوص از مشرف عام این مجموعه جنابان عالی مقامان آقایان «فضل علی مولو و نواز علی مولو» تشکر و قدردانی به عمل می‌آورم و از خداوند منان توفیق همگان را مسألت دارم.

علی عباسی

اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱

انتهای پیام
captcha