۴۰۰۰ قلم داروی قاچاق در بیله‌سوار کشف شد
کد خبر: 4056502
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

۴۰۰۰ قلم داروی قاچاق در بیله‌سوار کشف شد

فرمانده مرزبانی استان اردبیل گفت: بیش از چهار هزار قلم داروی قاچاق و غیرمجاز از کامیون ترانزیتی در گمرک بیله‌سوار مغان کشف و ضبط شده است.

داروی قاچاقبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار سیدشاهین اسمعلی، فرمانده مرزبانی استان اردبیل، روز گذشته، ۲۲ اردیبهشت‌ماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد:  بیش از چهار هزار قلم داروی قاچاق و غیرمجاز از کامیون ترانزیتی در گمرک بیله‌سوار مغان کشف و ضبط شده و قاچاق داروی غیرمجاز توسط رانندگان خودروهای ترانزیتی در بیله‌سوار در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: ماموران مرزبانی در دروازه گمرک بیله‌سوار با بازرسی کامیون‌های ترانزیتی موفق شدند به تعداد چهار هزار و 350 عدد داروی غیرمجاز و 250 عدد آمپول قاچاق کشف و ضبط شده و در این ارتباط یک نفر دستگیر شده‌اند و پرونده‌ای برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی به آن تحویل دستگاه قضائی شده است.

اسمعلی ادامه داد: اجرای عملیات مزبور با هدف اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیز پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرماه قاچاقچیان است که با متخلفان برخورد قانونی انجام می‌شود تا از فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی که زمینه اخلال در نظام اقتصادی کشور را فراهم کرده جلوگیری به عمل آید و به فرصت‌طلبان و مفسدان اقتصادی فرصت فعالیت داده نشود.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل اضافه کرد: هر گونه خرید و فروش و نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیین شده تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی انجام شود.

وی افزود: مرزبانی علاوه بر تامین امنیت مرزها به دنبال تامین امنیت اقتصادی است و از مردم نیز درخواست داریم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک و احتکار و قاچاق کالا مراتب را از طریق سامانه 110 با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام
captcha