پنجمین کنگره معلمان و 1100 شهید دانش‌آموز منطقه 16 برگزار می‌شود
کد خبر: 4055529
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸

پنجمین کنگره معلمان و 1100 شهید دانش‌آموز منطقه 16 برگزار می‌شود

پنجمین کنگره معلمان و بیش از 1100 شهید دانش‌آموز منطقه 16 شهر تهران، سه‌شنبه، 20 اردیبهشت‌ماه از ساعت 15 تا 17 در تالار اجتماعت شهید دکتر علی شریعتی برگزار می‌شود.

پنجمین کنگره معلمان و 1100 شهید دانش‌آموز منطقه 16قادر پیراسته‌نیا، دبیر اجرایی ستاد برگزاری کنگره معلمان و بیش از 1100 شهید دانش‌آموز منطقه 16 تهران در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا، اظهار کرد: شهدا از مفاخر معنوی كشور ما هستند و همواره بايد به مقام والای‌شان ارج نهاده شود، به همین جهت برگزاری كنگره معلمان و دانش‌آموزان شهید از بهمن‌ماه 1396 در دستور كار مدیریت آموزش و پرورش منطقه 16 دارالشهدای دانش‌آموزی شهر تهران قرار گرفت و اينک با تغییر مديريت منطقه اين مهم به دست مديريت جديدسپرده شده است.

وی افزود: كنگره شهدا هر ساله با همت، نیت خیر، سعی و تلاش همکاران به قصد و هدف زنده نگه داشتن ياد و  خاطره شهدای معلم و دانش‌آموز دفاع مقدس، پیدا كردن راه سعادت حقیقی انسان‌ها، ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در بین دانش‌آموزان، تکریم خانواده معزز شهدا، شادی قلوب خانواده شهدا به‌یژه پدر و مادر شهدا  تشکیل می‌شود.

دبیر اجرایی ستاد برگزاری کنگره معلمان و بیش از 1100 شهید دانش‌آموز منطقه 16 بیان کرد: ارديبهشت 1401 زمان برگزاری پنجمین كنگره معلمان و بیش از 1100  شهید دانش‌آموز منطقه 16 دارالشهدای دانش‌آموزی شهر تهران است. ستاد كنگره شهدا و در رأس آن مديريت محترم منطقه در راستای تحقق اهداف مورد نظراز حدود دو ماه پیش اقدام به تشکیل كمیته‌هايی کرده است تا ضمن بردن كار به لايه‌های مختلف قشر فرهنگی، از جمله مديران، معاونان، دانش‌آموزان و حتی اولیای محترم آنها بر سرعت، دقت و بهره‌مندی از ايده‌های خلاقانه گروه زيادی از كسانی كه در اين راه مشتاقانه فعالیت می‌كنند، بیفزايد.

وی گفت: ما تلاش می‌کنیم طی برنامه‌ريزی‌های دقیق حداكثر اثربخشی مخاطبان را مدنظر قرار دهیم. بايد مطمئن باشیم كه قضاوت مردم بیشتر در حوزه محتوايی است. يادمان باشد میدان كار در كنگره شهدا، میدان مسابقه با سايرین نیست تمركزمان را روی انجام كارهای ماندگار و اثربخش و برای خدا گذاشته‌ایم.

دبیر ستاد برگزاری کنگره معلمان و بیش از 1100 شهید دانش‌آموز منطقه 16 افزود: برگزاری كنگره شهدا یک كار کاملا مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و فارغ از جناح‌بندی‌هاست و جنبه تبلیغی ندارد.  روز سه‌شنبه، 20 ارديبهشت به‌عنوان روز برگزاري كنگره در نظر گرفته شده است. امسال با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی این کنگره به‌صورت حضوری با حضور مسئولان کشوری و لشکری و خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان برگزارمی‌شود.

پیراسته‌نیا یادآور شد: طی روزهای گذشته مدیران محترم مدارس با حضور در بیت شریف شهدا و اعطای تندیس کنگره به‌طور رسمی از خانواده معظم شهدا برای حضور در کنگره پنجم دعوت کرده‌اند. امید آنكه با مدد شهدا و یاری خداوند متعال قسمتی از وظیفه خود را در قبال زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا انجام داده باشیم تا شرمنده خون شهیدان نشویم.

مجید وفامهر

انتهای پیام
captcha