شلیک 6 گلوله از سوی ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
کد خبر: 4052390
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

شلیک 6 گلوله از سوی ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

در پی شلیک دو راکت از جنوب لبنان به سوی اراضی اشغالی، ارتش رژیم صهیونیستی 6 گلوله به محل پرتاب این راکت‌ها شلیک کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از المیادین، برخی منابع خبری از شلیک دو راکت از لبنان به مناطق اطراف یک شهرک صهیونیست نشین خبر دادند.  ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به این موضوع اعلام کرد، یک راکت از سمت لبنان به سمت شهرک اشلومی پرتاب شده است اما خسارت و تلفاتی نداشته است.

پایگاه خبری العربی الجدید گزارش داد، ارتش رژیم صهیونیستی از بیم موشک‌های مقاومت با استقرار ۱۴۰۰ نظامی حوالی قدس اشغالی، در حالت هشدار و آماده‌باش کامل قرار گرفته است؛ علاوه بر آن، ۱۲ گردان دیگر از نظامیان صهیونیست در امتداد خط تماس با خط سبز مستقر شده‌اند.

در واکنش به شلیک راکت از لبنان به سرزمینهای اشغالی، خبرنگار المیادین گزارش داد که توپخانه رژیم اشغالگر منطقه‌ای بین «مجدال زون» و «زبقین» در جنوب لبنان را با چندین گلوله بمباران کرد است.

 شامگاه یکشنبه رسانه‌های صهیونیستی از شنیده شدن صدای انفجار در شمال سرزمین‌های اشغالی در نزدیکی مرزهای لبنان خبر داده‌اند. پس از آن ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به این موضوع اعلام کرد، یک راکت از سمت لبنان به سمت شهرک «اشلومی» پرتاب شده است اما خسارت و تلفاتی نداشته است و راکت در یک منطقه باز فرود آمده است.

به گفته المیادین به نظر می‌رسد توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه شلیک راکت را در لبنان هدف قرار داده است. شبکه الجزیره نیز گزارش داد که ارتش اسرائیل 6 گلوله به سمت محل پرتاب دو موشک از جنوب لبنان شلیک کرده است. 

مشخص نیست این راکت از سوی چه گروهی به سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است و منابع رسمی لبنان آن را تایید نکرده‌اند.

انتهای پیام
captcha