نجباء: مقاومت توطئه جدید انگلیسی-آمریکایی برای غارت عراق را را ناکام می‌گذارد
کد خبر: 4048996
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۲

نجباء: مقاومت توطئه جدید انگلیسی-آمریکایی برای غارت عراق را را ناکام می‌گذارد

رئیس شورای سیاسی جنبش نجباء عراق تاکید کرد که مردان مقاومت با جریان سازی انگلیس و آمریکا برای ایجاد فتنه در عراق برای پیاده کردن توطئه‌های خود در غارت ثروت عراق منحرف نخواهند شد.

به گزارش ایکنا، شیخ علی الاسدی، رئیس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در خصوص تحولات اخیر عراق اعلام کرد: واقعیت حاکی از آن است که ائتلاف انگلیسی ـ آمریکایی به‌منظور پیشبرد پروژه‌های مخرب خود، شرایطی را رقم زده که اوضاع داخلی عراق نابسامان شود.
الاسدی در تشریح این اقدامات خرابکارانه، ادامه داد: دشمن گاهی ابزارهایش را برای هتک حرمت مقدسات به‌کار می‌گیرد و گاهی جریان‌های انحرافی را به ترویج طرح‌های فتنه، تحریک می‌کند.
وی ضمن اشاره به آثار نامطلوب مداخله بیگانگان در مسائل اقتصادی عراق که اقشار فرودست را در تنگنای معیشتی قرار داده است، افزود: هدف از همه اینها، محقق نمودن پروژه‌هایی مانند خط لوله انتقال نفت از بصره به بندر عقبه در اردن است؛ طرحی که در دستور کار دولت موقت قرار گرفته و نتیجه‌اش، سرقت از سفره ملت مظلوم می‌باشد.
 رئیس شورای سیاسی نُجَباء در خاتمه با تأکید بر اینکه مردان مقاومت در کمینگاه نشسته‌اند و اسیر گرداب انحراف نمی‌شوند، هشدار داد: ما به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهیم که حق مردم بی‌پناه را نادیده بگیرد و پروژه‌های غارتگرانه را به مرحله تصویب و اجرا برساند.

انتهای پیام
captcha