برگزاری مراسم سوگواری شهیدان حرم رضوی در امامزاده سید ابراهیم(ع) لاهرود
کد خبر: 4047943
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

برگزاری مراسم سوگواری شهیدان حرم رضوی در امامزاده سید ابراهیم(ع) لاهرود

رابط کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم(ع) شهر لاهرود، گفت: مراسم سوگواری شهیدان حرم رضوی با حضور مردم و مسئولان در جوار بارگاه امامزاده سید ابراهیم خراسانی(ع) برگزار شد.

سوگواری شهیدان حرم رضوی به گزارش ایکنا از اردبیل، ابراهیم اسبری، رابط کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم(ع) شهر لاهرود، ۲۰ فروردین‌ماه، در مراسم سوگواری شهیدان حرم رضوی در لاهرود، اظهار کرد: مراسم سوگواری شهیدان حرم رضوی با حضور مردم و مسئولان در جوار بارگاه امامزاده سید ابراهیم خراسانی(ع) برگزار شد.

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم(ع) شهر لاهرود، افزود: قرائت قرآن و هدیه ثواب تلاوت آن به ارواح مطهر شهیدان حرم رضوی از بخش‌های مهم این محفل معنوی بود و این مراسم به همت ستاد برگزاری نماز جمعه و با مشارکت و همکاری هیئت امناء و کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم(ع) شهر لاهرود انجام پذیرفت.

وی بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این مراسم ضمن محکومیت ترور سه تن از روحانیون جهادی و انقلابی در حرم مطهر حضرت امام رضا(ع)، برای مجروح این حادثه تلخ حضرت حجت‌الاسلام پاکدامن، از درگاه خداوند متعال طلب شفای عاجل و آرزوی سلامتی و تندرستی کردند.

انتهای پیام
captcha