خروجی‌ کار فرهنگی ملموس و مشخص باشد
کد خبر: 4039852
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
آیت‌الله عاملی تأکید کرد:

خروجی‌ کار فرهنگی ملموس و مشخص باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، با اشاره به اینکه کار فرهنگی باید خروجی مشخصی داشته باشد، گفت: مدیریت منابع انسانی حرف اول را در توسعه می‌زند و در همین خصوص ارزش افرادی که شایستگی تبدیل علم به ثروت را دارند، باید دانسته شود.

حسن عاملی امام جمعه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، امروز، ۱۱ اسفندماه، در دیدار با مسئولان دانشگاه محقق اردبیلی، اظهار کرد: دانشگاه‌ها باید ضمن توسعه علمی، در خصوص ساخت کادر آرمانی برای آینده کشور نقش ایفا کنند.

وی، با تأکید بر اینکه کار فرهنگی باید خروجی مشخصی داشته باشد، افزود: مدیریت منابع انسانی حرف اول را در توسعه می‌زند و در همین خصوص ارزش افرادی که شایستگی تبدیل علم به ثروت را دارند، باید دانسته شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه مراکز آموزشی برای ما بسیار حیاتی و مهم هستند، گفت: مراکز آموزشی ما اعم از دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش باید عزت و استقلال کشور را حفظ و حاکمیت ملی را ارتقا دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل، دانشگاه‌ها را مغز عقلانیت و متفکر جامعه معرفی کرد و افزود: بالاترین تکریم یک ملت این است که افراد عاقل در مراکز تصمیم‌گیری کشور حضور داشته باشند.

عاملی، احساس جمعی را ثروتی بالاتر از نفت دانست و تأکید کرد: باید تلاش کنیم نسلی را پرورش دهیم که احساس جمعی داشته باشد و این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت و ضروری است.

انتهای پیام
captcha