جشنواره قرآنی بخوان جایزه بگیر در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4033571
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
به مناسبت ایام‌الله دهه فجر؛

جشنواره قرآنی بخوان جایزه بگیر در اردبیل برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی با محتوای تقویت باورهای عمومی برای امید به آینده و ارتقای آگاهی مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی در فرهنگسراهای اردبیل در حال اجرا بوده که جشنواره قرآنی بخوان جایزه بگیر جزو اهم برنامه‌های این ایام است.

جشنواره قرآنی بخوان جایزه بگیر به گزارش ایکنا از اردبیل، اباصلت ابراهیمی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، 14 بهمن‌ماه، ضمن تشریح برنامه‌های دهه فجر مرکز استان اردبیل، اظهار کرد: همزمان با ایام مبارک دهه فجر بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی با محتوای تقویت باورهای عمومی برای امید به آینده و ارتقای آگاهی مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی در فرهنگسراهای اردبیل در حال اجرا است.

وی افزود: طرح شهریاران جوان که اقدامی مثبت از سوی سازمان فرهنگی ورزشی است، طی روزهای اخیر با هدف ارتباط مستقیم و بدون واسطه فعالان‌ محلات با شهردار اردبیل اجرا شده و در دهه فجر این همکاری با نشست مشترک با مدیران مناطق شهرداری تقویت می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، از رونمایی نمایشگاه «گذشته عبرت انگیز، آینده امیدبخش» همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در فرهنگسرای بانوان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه تابلوهایی با محتوای متناسب با پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شده که علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از این نمایشگاه در فرهنگسرای بانوان دیدن فرمایند.

ابراهیمی ادامه داد: در چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران همزمان با کل کشور، علاوه بر فضاسازی سطح شهر، پویش بزرگ «پرچم افتخار» در اردبیل نیز توسط سازمان فرهنگی ورزشی با مشارکت شهروندان بر سر درب منازل و مغازه‌ها اجرا شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، عنوان کرد: جشنواره قرآن بخوان جایزه بگیر، کافه کتاب(خوانش کتاب‌های تاریخی و مذهبی در فرهنگسرای فجر، مسابقه کتابخوانی صعود چهل ساله،  نشست تخصصی رسالت زنان در گام دوم انقلاب، مسابقه لب‌خوانی سرود سرافراز باشی میهن من) جزو برنامه‌هایی است که پیش‌بینی شده و در این ایام در حال اجرا است.

وی، همچنین به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هنری بانوان در فرهنگسرای بانوان‌ با همکاری امور بانوان استانداری اشاره کرد و افزود: این‌نمایشگاه از ۱۶ تا ۲۳ بهمن برپا است و بانوان می‌توانند از ساعت ۱۱ تا ۵ عصر از محل این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام
captcha