اجرای بیش از ۱۴۰ برنامه ‌به مناسبت بزرگداشت دهه فجر در کرمان
کد خبر: 4032629
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

اجرای بیش از ۱۴۰ برنامه ‌به مناسبت بزرگداشت دهه فجر در کرمان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما آثار فرهنگی فراوانی بر جای گذاشته است، گفت: بیش از ۱۴۰ برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی در دهه فجر امسال در کرمان برگزار می‌شود.

برنامه‌های فرهنگی قرآنی دهه فجر در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره ارشاد کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان کرمان از اجرای بیش 140 برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی از سوی این اداره کل و نهادها و دستگاه‌های عضو کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر کرمان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با همراهی هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان کرمان اجرا می‌شود.

علیزاده با بیان این که در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در این ایام اجرای برنامه‌های متعددی پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: در شهرستان‌های شمالی و شرقی استان کرمان نیز با محوریت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه‌های متنوع و متعددی طراحی و در نظر گرفته شده است و در 14 شهرستان استان، نزدیک به یکصد برنامه برای اجرا در ایام دهه فجر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های ادارات و نهادهای عضو این کمیته تصریح کرد: از سوی دستگاه‌های عضو کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر نیز برنامه‌هایی شاخص و همسو با شرح وظایف و مسئولیت‌های دستگاه‌ها در نظر گرفته شده است که در دهه فجر امسال اجرایی خواهد شد.

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان کرمان افزود: تمامی این برنامه‌ها به تناسب شرایط و محدودیت‌های ناشی از کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تدارک دیده شده و اجرا خواهد شد.

علیزاده در پایان تأکید کرد: انقلاب اسلامی ما آثار فرهنگی فراوانی بر جای گذاشته است که در داخل و خارج از مرزهای کشور می‌توان اثرات آن را مشاهده کرد. امیدواریم بتوانیم ارزش‌های والای این انقلاب را که ثمره مجاهدت‌های حضرت امام خمینی(ره) و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و حاصل خون شهدای گرانقدر ایران اسلامی است را بیش از پیش گسترش دهیم.

انتهای پیام
captcha