بستری مبتلایان کرونا در اردبیل به ۹۰ نفر رسید
کد خبر: 4031922
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷

بستری مبتلایان کرونا در اردبیل به ۹۰ نفر رسید

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه‌روز گذشته با بستری ۲۵ مبتلای جدید کرونایی در مراکز درمانی استان، شمار بستری‌شدگان به ۹۰ نفر رسید.

 کرونا در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی محمدیان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، هشتم بهمن‌ماه با اشاره به آمار بستری کرونایی‌ها در استان اردبیل، اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته، ۲۵ مبتلای جدید کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و طی این مدت متأسفانه یک مورد فوتی ناشی از این بیماری ثبت شد.

وی شمار کل بیماران بستری کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل را ۹۰ نفر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۱۱ بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و همچنین خوشبختانه ۲۰ بیمار نیز در ۲۴ ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به تزریق یک میلیون و ۹۳۳هزار و ۴۴۰ دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، بیان کرد: از این تعداد، ۹۱۴ هزار و ۷۵۷ دُز مربوط به مرحله اول، ۸۰۵هزار و ۱۷۰ دُز مربوط به مرحله دوم و ۲۱۳ هزار و ۵۱۳ دُز مربوط به مرحله سوم واکسیناسیون است.

محمدیان ادامه داد: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، مشگین‌شهر، بیله‌سوار، سرعین و کوثر در وضعیت زرد و شهرستان‌های گرمی، نیر، نمین و خلخال در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha