طرح محرومیت‌زدایی «وفاق سبز علوی» در ۸ استان کشور اجرا می‌شود
کد خبر: 4031770
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

طرح محرومیت‌زدایی «وفاق سبز علوی» در ۸ استان کشور اجرا می‌شود

مدیرعامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی گفت: طرح محرومیت‌زدایی بنیاد خیریه وفاق سبز علوی در هشت استان کشور اجرا می‌شود که اردبیل هم یکی از این استان‌هاست.

طرح محرومیت‌زداییبه گزارش ایکنا از اردبیل، امیرحسین رستمی، مدیرعامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی، هفتم بهمن‌ماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: طرح محرومیت‌زدایی بنیاد خیریه وفاق سبز علوی در هشت استان کشور اجرا می‌شود که اردبیل هم یکی از این استان‌هاست.

وی گفت: در این طرح با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و مؤسسه کارافرین در مناطق محروم و روستایی اشتغال ایجاد می‌شود که طرح روستای بدون بیکار یکی از این اولویت‌هاست.

مدیرعامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی از کلنگ‌زنی 12 واحد مسکونی، توزیع بسته‌های بهداشتی، اهدای شش فقره جهیزیه به نوعروسان و آزادی سه زندانی جرائم غیرعمد در روستای خواجه‌بلاغ اردبیل اردبیل خبر داد و افزود: بنیاد خیریه وفاق سبز علوی در سال 1380 با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در حوزه محرومیت‌زدایی تأسیس شده است.

وی از اجرای تسهیلات کم بهره و آزادی زندانیان و توزیع بسته‌های حمایتی و ساخت مسکن در مناطق محروم خبر داد و گفت: درصدد هستیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

در ادامه، حسین دشتی، مدیرکل اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، مشارکت بنیاد خیریه وفاق سبزی علوی محرومیت‌زدایی در استان اردبیل را بسیار مهم دانست و افزود: این امر نقش اساسی در رونق اقتصادی و اشتغال مناطق محروم استان اردبیل خواهد داشت.

وی گفت: ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان یک اولویت اساسی است که در این زمینه با اجرای طرح‌های حمایتی و ارائه تسهیلات گام‌های خوبی در اردبیل برداشته شده است.

انتهای پیام
captcha