اعلام فراخوان نخستین جشنواره فیلم‌نامه‌نویسی مهدویت در مشگین‌شهر
کد خبر: 4031601
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹

اعلام فراخوان نخستین جشنواره فیلم‌نامه‌نویسی مهدویت در مشگین‌شهر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: نخستین جشنواره فیلم‌نامه‌نویسی استانی انتظار با هدف ترویج فرهنگ مهدویت، در شهرستان مشگین‌شهر برگزار می‌شود.

اعلام فراخوان نخستین جشنواره فیلم‌نامه‌نویسی مهدویت در مشگین‌شهرعبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: نخستین جشنواره فیلم‌نامه‌نویسی استانی انتظار با هدف ترویج فرهنگ مهدویت در شهرستان مشگین‌شهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تعمیق محبت به حضرت ولی عصر(عج)، تولید محتوای سینمایی با محوریت انتظار و فرهنگ مهدویت، انتظار فرج و تأثیر آن در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز انقلاب مهدوی، چله وصال، توسل و دعا و ارتباط قلبی و روحی با حضرت ولی‌عصر(عج)، فرهنگ انتظار و معارف مهدوی در اجتماع و خانواده، جمکران و حال و هوای زیارت معنوی، انتظار و دعای فرج، انتظار و دوران کرونا از محورهای این جشنواره خواهد بود.

بحرالعلومی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان‌های اجتماعی به شماره ۰۹۱۴۶۲۷۲۹۶۹ به نام مهدی توحیدی، دبیر جشنواره ارسال نمایند.

وی تصریح کرد: برگزاری کارگاه آنلاین فیلم‌نامه‌نویسی با محوریت موضوعات جشنواره نیز از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: این جشنواره به همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و با همراهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین شهر، انجمن سینمای جوانان استان اردبیل، انجمن سینمای جوانان ایران دفتر مشگین شهر و بنیاد فرهنگی مهدویت استان اردبیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha