مراسم اربعین شهید «علی میرعلیزاده» در مشگین‌شهر برگزار می‌شود
کد خبر: 4031518
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

مراسم اربعین شهید «علی میرعلیزاده» در مشگین‌شهر برگزار می‌شود

مراسم گرامیداشت اربعین سردار رشید اسلام شهید «علی میرعلیزاده»، در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای احمدآباد با حضور آحاد مردم ولایی شهرستان مشگین‌شهر برگزار می‌شود.

شهید میرعلیزادهبه گزارش ایکنا از اردبیل، مراسم گرامیداشت اربعین سردار رشید اسلام شهید «علی میرعلیزاده»، روز پنجشنبه، هفتم بهمن ماه از ساعت 10 تا 12 قبل از ظهر و 14 تا 16 بعد از ظهر در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای احمدآباد با حضور آحاد مردم ولایی شهرستان مشگین شهر برگزار می‌شود.

این مراسم معنوی با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان، مسئولان اجرایی استان و اقشار مختلف مردم استان و شهرستان مشگین شهر برپا خواهد شد.

گفتنی است؛ پیکر مطهر شهید «علی میرعلیزاده» پس از 39 سال از طریق «دی‌ان‌ای» شناسایی و روز 27 آذرماه با حضور باشکوه مردم ولایی استان در روستای احمدآباد به خاک سپرده شد.

شهید «علی میر علیزاده» در سال  ۱۳۳۲ روستای احمد آباد مشکین‌شهر در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ به عضویت رسمی سپاه درآمد و پس از شروع جنگ تحمیلی در سال 1361 راهی منطقه کردستان شد و سرانجام در درگیری با حزب منحله دمکرات در شهر پیرانشهر به درجه رفیع شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha